Gå til innhold

Steke fersk champignon før man har det oppå hjemmelaget pizza?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan gjør dere det når dere har fersk sopp oppi hjemmelaget pizza? Steker dere soppen for seg selv før dere tar den og resten av pizzaen inn i ovnen?

Ønsker svar så raskt som mulig. :)

Anonymkode: d0a73...7b2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har pizzaen rå oppå. Det er ikke nødvendig å forsteke den. 

Anonymkode: 60916...33b

Skrevet

Det kommer jo ann på hvilket resultat du ønsker. Begge deler er helt ok. 

Hvis du bare deler den opp og legger den oppå så blir den litt "tørr" om du forstår hva jeg mener og steker du den først så blur den mye saftigere. Kommer jo ann på hva man liker og fyllet forøvrig. 

Anonymkode: 6c5c8...4d0

• Liker 1
Skrevet

Steker ikke soppen først nei :)

Skrevet

Har gjort begge deler, og synes det blir best når man steker den litt først :) ellers synes jeg den blir litt rar av bare å bli stekt i ovnen.

Anonymkode: 97051...1b5

• Liker 1
Skrevet

Jeg foretrekker å steke den først, da blir den mer saftig :)

Skrevet

Steker soppen først, med masse salt og pepper for ekstra smak

Anonymkode: 3b95e...e39

Skrevet

Jeg legger den rå på pizzaen, men topper med rå baconbiter. Da suger soppen opp baconfett mens begge steker - deilig. :spise: 

Anonymkode: 47779...28c

• Liker 3
Skrevet

Prøver uten nå da siden jeg er småstresset. Har både kjøttdeig, skinke, mais, ost og tomatsaus oppå i tillegg.

Takk for svar!

Anonymkode: d0a73...7b2

Skrevet

Jeg legger den på rå, orker ikke "stresse" med å steke den først. Synes ikke den blir tørr av det siden det er så mye annet fett på pizzaen (osten for eksempel)

Skrevet

Jeg har alltid soppen under osten, det har kanskje noe å si for hvordan det blir? Min sopp blir ihvertfall aldri tørr, selv om jeg legger den rå på. Jeg har opplevd å få tørr sopp på pizzaen på dolly, hvor de legger soppen oppå osten. 

Anonymkode: 60916...33b

Skrevet

Jeg lager pizza med tomatsaus, ost og så resten av fyllet. Steker alltid soppen med salt og pepper før den legges på pizzaen, jeg gidder ikke sitte og tygge på "gummisopp" når jeg skal kose meg.

Har jeg en sjelden gang ikke fersk sopp i hus, men må ta til takke med hermetisk så steker jeg i hvert fall soppen, ellers smaker den jo absolutt ikke noe.

Skrevet

Kommer an på resten av fyllet. Er det bacon, pepperoni eller noe annet med fett i seg legger jeg det over soppen. Er det skinke steker jeg den først i smør og krydrer med salt og pepper.

Anonymkode: ae2a8...94d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...