Compaq Skrevet 12. januar 2016 #1 Skrevet 12. januar 2016 Det har seg sånn at jeg har fått et meget lekkert pizzatryne (kviser) etter bruk av hormorpreparat. Sammen bestemte fastlegen og jeg at det var en kjempegod idè å kjøre på med Basiron og Differin. Har ikke merket noen forbedring av nevnte pizzatryne riktig ennå, men det er egentlig urelevant. Problemet jeg sitter med nå er at ansiktet mitt er så helt forferdelig tørt. Etter en liten seanse bestående av vannkoker og kokende vann så innså jeg at mandeloljen jeg klasker på 3 ganger daglig virkelig ikke gjør susen. Skal innrømme at en tåre eller to ble felt etter selvkokingen og jøsses, som det sved av tårene som så beskjedent rant nedover kinnene mine. Huden er så tørr at bare det å ta på den er smertefullt om dagen og noen få tårer utløste noe som kjentes ut som full brann. I kort sammendrag: Huden min er så tørr! Den slår sprekker og flasser! Hjelp! Fort! Tenkte å kjøpe en krem som forhåpentligvis tilfører huden min mye fukt(?) eller fett(?). Tips?
Rosaboble15 Skrevet 12. januar 2016 #2 Skrevet 12. januar 2016 https://www.apotek1.no/produkter/eucerin-dry-skin-5-karbamid-ansiktskrem-50ml-986179p Denne har gjort underverker for min knusktørre hud!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå