AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #1 Skrevet 12. januar 2016 Hva er viktig å delegere bort under bryllupsdagen? Har tenkt på kirkeprogram, hente brudebukett... Anonymkode: ea809...219
Gjest Mrs. Random Nick Skrevet 12. januar 2016 #2 Skrevet 12. januar 2016 Åpne opp gavene, og skrive liste over hvem man har fått hva fra. Hvordan man kommer seg til og fra de ulike stedene på bryllupsdagen. ---- Kirkeprogram trodde jeg for øvrig det var vanlig at man lagde selv? Det gjorde i alle fall vi.
ekkoet Skrevet 12. januar 2016 #3 Skrevet 12. januar 2016 Kommer vel an på hvor mye som skal skje, men jo mere som kan foregå uten at hovedpersonene trenger å tenke på det, desto bedre.
Gjest økonomifrue Skrevet 13. januar 2016 #4 Skrevet 13. januar 2016 Vi delegerte bort følgende; - henting av brudebukett og knapphullsblomster - kakebaking og oppsett av alle kakene på gesten - transport til hår/sminke/påkledning for meg - transport til vielse, fra vielse til bildetagning og til festlokale - utdeling av vielsesprogram - pakke opp gavene og notere hvem som ga hva og merke alle gavene - arrangering av grillfesten kvelden før den viktige dagen Utovet dette fikset jeg og mannen alt utenom.
Gjest økonomifrue Skrevet 13. januar 2016 #5 Skrevet 13. januar 2016 Et øyeblikk siden, økonomifrue skrev: Vi delegerte bort følgende; - henting av brudebukett og knapphullsblomster - kakebaking og oppsett av alle kakene på gesten - transport til hår/sminke/påkledning for meg - transport til vielse, fra vielse til bildetagning og til festlokale - utdeling av vielsesprogram - pakke opp gavene og notere hvem som ga hva og merke alle gavene - arrangering av grillfesten kvelden før den viktige dagen Utovet dette fikset jeg og mannen alt utenom. Det skal nevnes at jeg måtte ha ståkontroll på alt som skulle skje. Det ga meg en god indre ro, ikke noe stress og fullstendig nytelse av den store dagen! Men det er slik jeg er, kontrollfreak!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå