AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #1 Skrevet 12. januar 2016 Hvilken bruler du? holder den nok på plass? Anonymkode: d06a3...8c2
Puny Skrevet 12. januar 2016 #2 Skrevet 12. januar 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvilken bruler du? holder den nok på plass? Anonymkode: d06a3...8c2 Jeg bruker Casall, veldig fornøyd, men jeg har helt medium store/små pupper da...
Gjest Cartina Skrevet 12. januar 2016 #3 Skrevet 12. januar 2016 Jeg har 2 fra Casall som er veldig gode men de gir mindre støtte og egner seg best til styrke o.l. https://www.sportamore.no/produkt/casall-sports-bra-ab-cup-w-svart Er veldig fornøyd med Stay in Place til alt bruk! https://www.sportamore.no/produkt/38154-stay-in-place-power-bra-cd-w-vit Utover dette har jeg kun prøvd Kari Traa men det var en vits.
Gjest Honeyblossom Skrevet 12. januar 2016 #4 Skrevet 12. januar 2016 Bruker H&M sine i medium support.
Gjest miuen Skrevet 12. januar 2016 #5 Skrevet 12. januar 2016 Nike Performance Pro Rival - beste sports-bh jeg noen gang har hatt! Fikk senest spørsmål i går i garderoben om hvilken bh jeg brukte, og hvor den kunne kjøpes. Anbefaler den på det varmeste:-)
Gjest willma Skrevet 13. januar 2016 #6 Skrevet 13. januar 2016 Bruker denne http://www.getinspired.no/merker/stay-in-place/stay-in-place-impact-bra.html stay in place bh'en fra get inspired. Kjempefornøyd, den holder supert på plass, noe som er litt viktig da jeg ikke er helt flatbrystet.
Fashionistaen Skrevet 13. januar 2016 #7 Skrevet 13. januar 2016 Er veldig fornøyd med denne fra Skins.
dreamerspalace Skrevet 13. januar 2016 #9 Skrevet 13. januar 2016 Nike Pro Classic Bra. Har flere, og har ingenting å klage på
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #10 Skrevet 13. januar 2016 Har såvidt erter så jeg bruker bare calvin klein eller nada Anonymkode: 839a0...b6c
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #11 Skrevet 13. januar 2016 8 timer siden, Tigress skrev: Pierre Robert sine. Heilt supre. Helt til elastisiteten går ut av dem! Har to og har brukt og vasket dem mye, så ikke rart de takker for seg. Bruker M, mens jeg vanligvis er 80F! Satt stramt og godt og holdt på plass gjennom mange vask. Sist jeg brukte den ene på mølle var det nesten som å løpe uten BH! Må ha vært litt av et syn! 😂 Nå har jeg kjøpt en fra Casall. L, D-cup. Har brukt den en gang og lurer på om den er en str for stor. Veldig rart at det er så stor forskjell på str på sports-BH og vanlig BH! Anonymkode: c47ed...191 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #12 Skrevet 13. januar 2016 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har jeg kjøpt en fra Casall. L, D-cup. Har brukt den en gang og lurer på om den er en str for stor. Veldig rart at det er så stor forskjell på str på sports-BH og vanlig BH! Anonymkode: c47ed...191 Jeg har også fra Casall, men har den i small c/D-cup selv om jeg vanligvis bruker m eller l. Da sitter den godt og jeg kan løpe med den. Så et tips er å kjøpe den ganske liten. Pierre Robert ol kan jeg kun bruke til yoga og andre rolige aktiviteter. Anonymkode: 38bfe...856 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #13 Skrevet 13. januar 2016 Sliter med å finne en sportsBH selv. Til løping. Føles som puppene skal rives av. Bruker to stk om gangen nå, det hjelper. Bruker til vanlig 75D. Anonymkode: 610ee...250
Gjest Tigress Skrevet 14. januar 2016 #14 Skrevet 14. januar 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Helt til elastisiteten går ut av dem! Har to og har brukt og vasket dem mye, så ikke rart de takker for seg. Bruker M, mens jeg vanligvis er 80F! Satt stramt og godt og holdt på plass gjennom mange vask. Sist jeg brukte den ene på mølle var det nesten som å løpe uten BH! Må ha vært litt av et syn! 😂 Nå har jeg kjøpt en fra Casall. L, D-cup. Har brukt den en gang og lurer på om den er en str for stor. Veldig rart at det er så stor forskjell på str på sports-BH og vanlig BH! Anonymkode: c47ed...191 Ikkje hatt problem med det, har faktisk aldri hatt ein sports-BH som har mista elastiteten, eg. Trur ingen av dei eg har er under to år gamle, truleg er dei eldre.
mariatherese Skrevet 14. januar 2016 #15 Skrevet 14. januar 2016 Den 12. januar 2016 at 23.43, miuen skrev: Nike Performance Pro Rival - beste sports-bh jeg noen gang har hatt! Fikk senest spørsmål i går i garderoben om hvilken bh jeg brukte, og hvor den kunne kjøpes. Anbefaler den på det varmeste:-) Hvor kjøper du den bh-en? Har hatt lyst på den lenge, men blant annet get inspired er omtrent alltid utsolgt
FantasDick Skrevet 14. januar 2016 #16 Skrevet 14. januar 2016 Jeg bruker 65E/F. Til styrke kan jeg bruke hva som helst, men liker veldig godt Casall sine. Har også en del Pierre Robert og H&M. Til løping er det Shock Absorber som gjelder! Fantastisk! Har vært gira på Stay in place en stund, kanskje jeg skal prøve.
Gjest miuen Skrevet 14. januar 2016 #17 Skrevet 14. januar 2016 23 minutter siden, mariatherese skrev: Hvor kjøper du den bh-en? Har hatt lyst på den lenge, men blant annet get inspired er omtrent alltid utsolgt Zalando ☺
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #18 Skrevet 14. januar 2016 Casall. Jeg har ikke så store pupper, fyller knapt en B-cup, og må innimellom ned i A. Jeg har prøvd "billigvariantene" til H&M og Cubus, og de har vært ubrukelige etter to vask, og knapt nok vært brukandes som helt nye. Anonymkode: 93838...804
AnonymBruker Skrevet 15. januar 2016 #20 Skrevet 15. januar 2016 Jeg foretrekker også Pierre Robert. Byttet ut den jeg hadde med en ny av samme type da de hadde salg. Da var den gamle flere år gammel, men fungerte utmerket alikevel. Anonymkode: 53ffe...3bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå