AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #1 Skrevet 12. januar 2016 Vet at det ligger mye om dette. Men lest igjennom men får ikke ordentlig svar på det jeg lurer på. Tror jeg. Hehe. Vi har vært prøvere i 2 år til sammen. Ingenting skjedde så var så lei av å bli skuffet så vi trengte en pause. Vi hadde jevnlig sex. Men tenkte ikke på eggløsning og sånne ting. Vi tenkte ikke på å bli gravide i det hele tatt. Nå har vi begynt igjen og på lørdag 9.1 (?) Hadde jeg el. I natt begynte jeg med smerter i underlivet.idag er det den 12.01. Ca 10 cm under navlen sitter smerten+ på høyre side. Også noen timer etterpå begynte jeg å blø litt. Tok på bind for å være sikker inatt. Da hadde det kommet litt på bindet (rosa). Når jeg våknet 3 timer senere sitter fortsatt litt av smertene der og nå blør jeg litt med litt slim. (HHadde mye slim på el dagen). Hørt mye om at hvis mman får slim etter el så er man ikke gravid. Stemmer det? Ser det er stor forskjell på når folk får festeblødning/smerter. Noen merker det etter 3 dager mens andre 10 dager. Men jeg blir så usikker når jeg har blødning og slim. Er så lei av å bli skuffet og samboer er jo overbevist at jeg er gravid. Å da er det ekstra stor skuffelse hvis det ikke er noe. Hvis det er festeblødning. Når kan jeg teste meg? Føler det ble surrete. Men håper dere forstår hva jeg mener. Hilsen oss som er håpefulle. (La ut dette innlegget feil i stad. Men prøver her på riktig sted.) 🙈 Anonymkode: 802ef...e60
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #2 Skrevet 12. januar 2016 Det er veldig vanlig å få slim etter el også. Men det kan jo likesågodt være sæd som kommer ut. Jeg fikk alltid både før og etter el. Får fortsatt slim 2-3 dager etter samleie nå som jeg er gravid. Regner med at dette er sæd, men det er til forveksling veldig likt el-slim. Ellers så tror jeg det er veeeldig uvanlig at egget fester seg etter allerede 3 dager. Når vi prøvde ble jeg veldig obs på spotting, og jeg hadde noe spotting hver eneste måned omtrent. Hadde det mest sannsynlig før prøvingen også, men la vel sikkert ikke merke til det på samme måte da. Den måneden jeg faktisk ble gravid hadde jeg null spotting eller blødning av noe slag. Anonymkode: 9516f...f31
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #3 Skrevet 12. januar 2016 Ja. Sæden hos meg pleier jo å komme ut dagen etterpå. Og den er allerede ute. Men jeg leste det flere steder at festeblødning har skjedd 3-4 dager etter el. Så måtte bare høre. Har aldri hatt el blødning eller noe sånt. Takk for svar Anonymkode: 802ef...e60
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #4 Skrevet 12. januar 2016 Ingen som vet noe? Anonymkode: 802ef...e60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå