Enamorada Skrevet 12. januar 2016 #1 Skrevet 12. januar 2016 Noen som har erfaring med Brimnes serien fra Ikea? Er sengen solid nok for en koksen? Hvordan virker kommoden?
FantasDick Skrevet 12. januar 2016 #2 Skrevet 12. januar 2016 Vi har dobbeltsenga og den er mer enn solid nok i alle fall. Vær obs på at den er fryktelig høy! 1
Gjest økonomifrue Skrevet 12. januar 2016 #3 Skrevet 12. januar 2016 Vi har denne kommoden i en litt smalere og høyere utgave, er veldig fornøyd med den! Men dom alt annet så gjelder det at det blir skikkelig skrudd sammen for godt hold!
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #4 Skrevet 12. januar 2016 jeg mener ikke å være snobbete, men av erfaring ville jeg valgt bohus. unngå skeidar og ikea. utrolig dårlig kvalitet altså. Anonymkode: 5ebc1...440
Enamorada Skrevet 13. januar 2016 Forfatter #5 Skrevet 13. januar 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg mener ikke å være snobbete, men av erfaring ville jeg valgt bohus. unngå skeidar og ikea. utrolig dårlig kvalitet altså. Anonymkode: 5ebc1...440 Enig, men jeg ser ingen der som kan dras ut til dobbelseng og har oppbevaring under.
Gjest Dollyådi Skrevet 13. januar 2016 #6 Skrevet 13. januar 2016 Hei, jeg har hatt denne sengen og har og hatt den som heter Hemnes. Den koster 1000 kr mer, så vet ikke hvor mye du vil legge i... Men, jeg ville heller gått for Hemnes. Den er mye mer stabil, og som det blir nevnt over her, så er Brimnes veldig høy. Vondt for et barn å falle ut fra i hvert fall :-)
2shy Skrevet 13. januar 2016 #7 Skrevet 13. januar 2016 19 timer siden, AnonymBruker skrev: jeg mener ikke å være snobbete, men av erfaring ville jeg valgt bohus. unngå skeidar og ikea. utrolig dårlig kvalitet altså. Anonymkode: 5ebc1...440 Har Bohus bedre kvalitet enn Skeidar?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå