Missjinx Skrevet 12. januar 2016 #1 Skrevet 12. januar 2016 Jeg er ikke feminist, eller er med i andre ideologier. Jeg gikk på Uni for 6 år siden og var med noen ganger i samtale med kviner som gikk på "kvine.forsk". Jeg tok det hintet at hvite men var et stort problem, og multikultur ville løse dette problemet. Mange av feministene ihvertfall når jeg gikk, var ekstremt opptatt av Multikultur selv om de jeg snakket med neppe har vært i et nabolag annet enn der man primært er etnisk hvit. De har ingen praktisk erfaring med de kulturene vi i Norge importerer, og hva dette har å si for norske kvinner. Jeg er oppriktig sint at feministene har gått og gjemme seg bort, for denne situasjon de har skapt i Norge. De burde skamme seg og unnskylde seg. Jeg skriver dette ikke for meg selv, søsteren min er redd for å gå ut om dagen siden det er gjenger med muslimsk bakgrunn som henger rundt Narvesen der hun bor. Før noen feminister sier, at jeg burde være glad for at jeg har stemmerett og at jeg har jobb. Feminister for hundre år siden gjorde dette, feminister i dag har gjort nada, og være enn nada. Faktisk anser jeg at feminisme har bilt en kult, en farlig interesse organisasjon som faktisk jobber mot kvinners faktiske interesser. Hva gjør vi kvinner nå da? 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #2 Skrevet 12. januar 2016 Feminister trenger problemer for å fortsette. Ettersom likhet ble spredd over vesten så har de hatt problemer med å finne en grunn til å fortsette. Man skulle tro de da hadde fokusert på andre deler av verden hvor likestillingen ikke er på likt nivå, men nei, de vil heller lage nye problemer her som de kan bruke til å legitimere sin egen organisasjon. Feminister var blant organisasjonene som sa velkommen til muslimer (alt annet enn hvite menn er bra tydeligvis), men nå er de snart nødt til å ta et valg. Ødelegge likestilling til fordel for muslimer, eller fortsette med sin virksomhet og stoppe sin støtte av muslimer. Anonymkode: 675dc...906 1
herzeleid Skrevet 12. januar 2016 #3 Skrevet 12. januar 2016 Jeg tror nok feminister er like opprørt som resten av oss over urett som begår i muslimske miljøer. Samtidig har nok mange av dem, som du nevner, vært store tilhengere av "multikultur" og innvandring fra nettopp de landene der groteske kvinnesyn er vanlig. I tillegg hører nok de fleste fra denne gruppen feminister til godt ute på venstresiden. Dermed risikerer de å måtte innrømme egne feil, og gi "poenger" til politiske motstandere, om de gikk hardere ut mot overgrep og holdninger hos muslimske menn. I tillegg innebærer slike innrømmelser at man vedgår at norske kvinner har det relativt sett utrolig bra, og at norske menn slettes ikke er så ille som man gjerne skal ha det til. Jeg tror vi vil få en ny bølge feminister, eventuelt kvinner som forkaster feminismen til fordel for likeverdsideologier, som vil ta avstand fra sine avdankede medsøstre og stå for de samme likeverdsprinsippene, uavhengig av etnisitet osv. Det blir rett og slett for påfallende når mens, hår under armene og brystvorter på facebook er kjernesaker, slik man ser i Sverige, mens små jenter utsettes for overgrep av organiserte gjenger, og kvinners stilling i muslimske miljøer er som de er.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #4 Skrevet 12. januar 2016 38 minutter siden, herzeleid skrev: I tillegg hører nok de fleste fra denne gruppen feminister til godt ute på venstresiden. Dermed risikerer de å måtte innrømme egne feil, og gi "poenger" til politiske motstandere, om de gikk hardere ut mot overgrep og holdninger hos muslimske menn. I tillegg innebærer slike innrømmelser at man vedgår at norske kvinner har det relativt sett utrolig bra, og at norske menn slettes ikke er så ille som man gjerne skal ha det til. Det tror jeg er dekkende så det holder. Det er jo bare å lese kronikkene til Martine Aurdal og dagbladet Simonsen. De danser rundt den rosa elefanten midt i rommet og uffer seg over skjeve gardiner De har så mange ulike forklaringsmodeller på det som er åpenbart for alle andre at det blir komisk. Anonymkode: 8d0fa...f64 1
Sannerlig Skrevet 12. januar 2016 #5 Skrevet 12. januar 2016 Så har vi Idiotfeministene i sverige, her representert ved Gudrun Scyman i feministpartiet FI! Her sies det mye rart, og tror neppe damen har fått med seg at det har vert kraftig fremmedkulturell innvandring til sverige de siste tretti år. Les og forstå dette trollet, den som kan, i hennes forsøk på å skylde dette på "svenske" menn Sextrakasserier mot stort antal tonårstjejer i Kalmar under nyår – polisen jämför med händelserna i Köln Men att stänga gränsen för fler invandrarmän från Afrika och arabvärlden hjälper inte, påstår Feministiskt initiativ i en debattartikel idag i tidningenMetro. Fi hävdar nämligen att svenska män är värre än män i andra länder när det gäller att sexuellt trakassera kvinnor. Partiledaren Gudrun Schyman och styrelseledamoten Linnéa Bruno skriver att; "trakasserierna och våldet mot kvinnor faktiskt är högre här än i många andra länder. Vissa män provoceras av kvinnor som tar plats. Hatet och hoten mot många kvinnliga journalister, programledare, artister och politiker är reaktionen." Schyman och Bruno propagerar istället för att säga ifrån nästa gång kvinnor utsätts för sexuella trakasserier och skriver om att "tillsammans motverka trakasserier och våld". De hävdar dessutom att händelserna i Kalmar snarare är ett argument för ökad invandring än ett argument emot.
Missjinx Skrevet 14. januar 2016 Forfatter #6 Skrevet 14. januar 2016 Den 12/01/2016 at 13.36, Sannerlig skrev: Så har vi Idiotfeministene i sverige, her representert ved Gudrun Scyman i feministpartiet FI! Her sies det mye rart, og tror neppe damen har fått med seg at det har vert kraftig fremmedkulturell innvandring til sverige de siste tretti år. Les og forstå dette trollet, den som kan, i hennes forsøk på å skylde dette på "svenske" menn Sextrakasserier mot stort antal tonårstjejer i Kalmar under nyår – polisen jämför med händelserna i Köln Men att stänga gränsen för fler invandrarmän från Afrika och arabvärlden hjälper inte, påstår Feministiskt initiativ i en debattartikel idag i tidningenMetro. Fi hävdar nämligen att svenska män är värre än män i andra länder när det gäller att sexuellt trakassera kvinnor. Partiledaren Gudrun Schyman och styrelseledamoten Linnéa Bruno skriver att; "trakasserierna och våldet mot kvinnor faktiskt är högre här än i många andra länder. Vissa män provoceras av kvinnor som tar plats. Hatet och hoten mot många kvinnliga journalister, programledare, artister och politiker är reaktionen." Schyman och Bruno propagerar istället för att säga ifrån nästa gång kvinnor utsätts för sexuella trakasserier och skriver om att "tillsammans motverka trakasserier och våld". De hävdar dessutom att händelserna i Kalmar snarare är ett argument för ökad invandring än ett argument emot. Det er så grusomt som det kan bli, jeg er så oppgitt. Er de indoktrinert eller mangler de kritisk tenkning. Hva kan vi gjøre?
Missjinx Skrevet 14. januar 2016 Forfatter #7 Skrevet 14. januar 2016 Den 12/01/2016 at 13.22, AnonymBruker skrev: Det tror jeg er dekkende så det holder. Det er jo bare å lese kronikkene til Martine Aurdal og dagbladet Simonsen. De danser rundt den rosa elefanten midt i rommet og uffer seg over skjeve gardiner De har så mange ulike forklaringsmodeller på det som er åpenbart for alle andre at det blir komisk. Anonymkode: 8d0fa...f64 Fant det på dagbladet, Marie Simonsen prøver rett og slett skylde på norske men. Norske men er på topp i verden, de respekterer oss og er en av de kjekkeste gruppene i verden. Hvilke andre land har så gode men som vi har i Norge.
Missjinx Skrevet 14. januar 2016 Forfatter #8 Skrevet 14. januar 2016 Den 12/01/2016 at 12.36, herzeleid skrev: Jeg tror nok feminister er like opprørt som resten av oss over urett som begår i muslimske miljøer. Samtidig har nok mange av dem, som du nevner, vært store tilhengere av "multikultur" og innvandring fra nettopp de landene der groteske kvinnesyn er vanlig. I tillegg hører nok de fleste fra denne gruppen feminister til godt ute på venstresiden. Dermed risikerer de å måtte innrømme egne feil, og gi "poenger" til politiske motstandere, om de gikk hardere ut mot overgrep og holdninger hos muslimske menn. I tillegg innebærer slike innrømmelser at man vedgår at norske kvinner har det relativt sett utrolig bra, og at norske menn slettes ikke er så ille som man gjerne skal ha det til. Jeg tror vi vil få en ny bølge feminister, eventuelt kvinner som forkaster feminismen til fordel for likeverdsideologier, som vil ta avstand fra sine avdankede medsøstre og stå for de samme likeverdsprinsippene, uavhengig av etnisitet osv. Det blir rett og slett for påfallende når mens, hår under armene og brystvorter på facebook er kjernesaker, slik man ser i Sverige, mens små jenter utsettes for overgrep av organiserte gjenger, og kvinners stilling i muslimske miljøer er som de er. Hvor er dem, vi trenger dem nå. Jeg håper på at de ikke kaler seg feminister det utrykket er forgiftet nå.
Missjinx Skrevet 14. januar 2016 Forfatter #9 Skrevet 14. januar 2016 Den 12/01/2016 at 7.52, AnonymBruker skrev: Feminister trenger problemer for å fortsette. Ettersom likhet ble spredd over vesten så har de hatt problemer med å finne en grunn til å fortsette. Man skulle tro de da hadde fokusert på andre deler av verden hvor likestillingen ikke er på likt nivå, men nei, de vil heller lage nye problemer her som de kan bruke til å legitimere sin egen organisasjon. Feminister var blant organisasjonene som sa velkommen til muslimer (alt annet enn hvite menn er bra tydeligvis), men nå er de snart nødt til å ta et valg. Ødelegge likestilling til fordel for muslimer, eller fortsette med sin virksomhet og stoppe sin støtte av muslimer. Anonymkode: 675dc...906 Nei feminisme har alltid vært for overklasse kvinner, alle de problemer som de bruker mest tid på er rett og slett overklasse problemer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå