AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #1 Skrevet 11. januar 2016 Hei! Tok selvbruning for et par timer siden. Var usikker på om jeg skulle ta i ansiktet da jeg har noen områder med tørr hud, selvom jeg har smurt godt med krem. Tok sjansen, og ser at det blir "flekkete" med en gang. Resten av kroppen ser bra ut. Er det noe hjelp i å vaske ansiktet nå, før selvbruninga har "jobbet" i mange timer? Eller kan det bare gjøre vondt verre? Kremen jeg brukte hadde farge, mulig den gjør at det ser ekstra ille ut, men vet ikke.. Vil ikke våkne opp i morgen til at det er 10 ganger verre enn nå, så jeg håper det er noen som har erfaring! Altså - kan det hjelpe hvis jeg vasker det bort i ansiket nå, eller kan det bli mer skjoldete om jeg vasker? Evt smøre med krem? Anonymkode: 67ab0...527
caosc Skrevet 12. januar 2016 #2 Skrevet 12. januar 2016 Jeg selv har prøvd selvbruning i alle varianter. Fra billige til veldig dyre. Når jeg brukte det gjevnlig så skrubbet jeg ansiktet mitt med ansikts skrubb. Skrubbet kropppen min også. Etter min mening så synes jeg moussè ga et bedre resultat enn f.eks spray eller krem. Selvbruning er evig irritasjon, så lenge du holder på med det. Det er hvertfall min erfaring! Haha
mm456 Skrevet 12. januar 2016 #3 Skrevet 12. januar 2016 Skrubbet du før du påførte, og brukte fuktighetskrem først, som du lot trekke skikkelig inn? Når det skjer med meg, er jeg litt teit og bare tar litt vann og "jevner ut" og sprayer forsiktig på der det mangler noe på en måte
Gjest hockeyfrue Skrevet 12. januar 2016 #4 Skrevet 12. januar 2016 Før du smører deg inn med selvbruning er det viktig at du skrubber huden og smører deg inn med fuktighetskrem, da unngår du skjolder Når skaden allerede er skjedd, hjelper det å ta litt sitronsaft på det skjoldete område. Vet ikke hvor bra det er i ansiktet, men du kan jo prøve å ha litt sitronsaft på en klut, gni forsiktig og skylde godt med lunkent vann etterpå. Har brukt dette trikset på hendene et par ganger, og det funker som bare det.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #5 Skrevet 12. januar 2016 Det pleier å se litt skjoldete ut mens det virker. Når du vasker deg igjen så vil du se åssen det blir. Tror ikke det blir så ille altså. Sminke kan jo trylle litt. Anonymkode: 15de6...50a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå