AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #1 Skrevet 11. januar 2016 Jeg dater for tiden en jente. Begge ble nettopp single. Vi har det utrolig hyggelig sammen, men har ikke kysset osv. til tross for at vi har overnattet hos hverandre flere ganger. Jeg fikk nylig vite at hun har møtt en annen etter at hun og jeg traff hverandre. Jeg konfronterte henne og det viser seg at de også har hatt sex. Hun gråt og sa at hun fint kunne droppe han andre og starte et ordentlig forhold med meg. Dette skjønner jeg ikke! Hun må jo like han bedre siden de har hatt sex? Hun har også tidligere hatt et ONS. Synes da det er rart at hun ikke hadde sex med meg første kvelden vi møttes og. ONS og han andre hun holder på med nå må vel være mer attraktive enn meg da? Angrer på at jeg er så snill og hyggelig. Er så lei av kyniske mennesker uansett om de er kvinner eller menn Anonymkode: 0c780...69b 7
Doge Skrevet 11. januar 2016 #2 Skrevet 11. januar 2016 Hvorfor har dere ikke kysset når dere har overnattet hos hverandre flere ganger? Syns ikke det er rart at hun ikke hadde sex med deg om dere ikke har kysset ennå 34
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #3 Skrevet 11. januar 2016 Er ikke sikkert hun er kynisk, vet du. Kvinnehjernen er en merkelig ting. Kan hende hun ikke har hatt sex med deg nettopp fordi det betyr litt mer enn et ons. Jeg har startet et forhold med sex første kvelden, det er ikke nødvendigvis et tegn på at alt er fint og flott, og jeg tror ikke det er den sunneste måten å innlede et forhold på heller. Du har ikke prøvd å spørre henne om hvorfor hun ikke har prøvd seg på deg enda? Anonymkode: c2caf...5f3 9
Gjest Blomsterert Skrevet 11. januar 2016 #4 Skrevet 11. januar 2016 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg dater for tiden en jente. Begge ble nettopp single. Vi har det utrolig hyggelig sammen, men har ikke kysset osv. til tross for at vi har overnattet hos hverandre flere ganger. Jeg fikk nylig vite at hun har møtt en annen etter at hun og jeg traff hverandre. Jeg konfronterte henne og det viser seg at de også har hatt sex. Hun gråt og sa at hun fint kunne droppe han andre og starte et ordentlig forhold med meg. Dette skjønner jeg ikke! Hun må jo like han bedre siden de har hatt sex? Hun har også tidligere hatt et ONS. Synes da det er rart at hun ikke hadde sex med meg første kvelden vi møttes og. ONS og han andre hun holder på med nå må vel være mer attraktive enn meg da? Angrer på at jeg er så snill og hyggelig. Er så lei av kyniske mennesker uansett om de er kvinner eller menn Anonymkode: 0c780...69b Uffda.Skjønner at du lurer her,og det der var jo ikke så ålreit å forholde seg til. Men,og det er et stort men! Hun trenger ikke synes at de andre er mer attraktive! Mulig du er litt for forsiktig? Det kan være at du må ta et skritt i retning av å kysse osv,for hun er jo tydeligvis også forsiktig. I og med at hun begynte å gråte og da at hun ville satse på deg,så bør du tro henne.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #5 Skrevet 12. januar 2016 Au! Den er kjip! Noe lignende hendte forøvrig med meg en gang. Tror ikke du skal lese for mye inn i det. Det beste er bare å gå videre. Sånn er ikke noe å bygge et forhold på Anonymkode: 2a449...f32 2
Jolene Skrevet 12. januar 2016 #6 Skrevet 12. januar 2016 Fordi det er forskjell på å ha sex med noen du har følelser for kontra noen du ikke har følelser for. For egen del stemmer det til en viss grad med meg selv, samtidig ikke. For på den ene siden, er det noen ganger bedre å bli kjent med personen uten å ha sex, nettopp for å kjenne personen. Andre ganger kjenner man personen såpass godt at man har sex med en gang. Kjenner dere hverandre godt og har dere gjort det lenge? Noen ganger kan det være skremmende å ha sex med noen du har følelser for kontra mennesker du ikke har følelser for. Nettopp fordi man faktisk føler noe for en person - dette kan være med på å gjøre det mer skremmende. Dessuten må man ikke ha følelser for en man har sex med. Tiltrekning er ofte det som ligger til bunn for sex med noen. Det å ha sex med en tilfeldig viser bare til seksuell tiltrekning, ikke noe annet. For en må jo ikke ha følelser for noen for å kunne gjennomføre et samleie, som regel er tiltrekning nok. Jeg må si det virker vel så kynisk å angre på at du var snill fordi du ikke fikk sex som belønning. Når det er sagt, synes jeg det var en merkelig oppførsel av henne. På den annen side, dersom man nettopp har kommet ut av et forhold trenger (i hvertfall jeg) å ligge med noen for å komme over noen. Kanskje det også var tilfellet for hennes del? 16
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 12. januar 2016 #7 Skrevet 12. januar 2016 Ikke kast bort tiden på en slik kvinne.
Gjest kaninen Skrevet 12. januar 2016 #8 Skrevet 12. januar 2016 (endret) Kan vel være mange grunner til at de hadde sex og ikke dere to? Kanskje han var mer frempå? Eller hun rett og slett var kåtere akkurat da? Jeg får litt sånn "stakkars meg" inntrykk av det innlegget her. Har du lyst på noe så må du prøve og jobbe for det, ikke forvente at det skal dette ned i fanger på deg. Endret 12. januar 2016 av kaninen
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #9 Skrevet 12. januar 2016 Jeg synes det er dårlig å holde på sånn. Rett og slett. Tror ikke jeg hadde klart å få tillit til ei som hadde sex med en annen mens hun så meg. Et karaktertrekk jeg ikke hadde likt, og jeg hadde lurt på om vi har for forskjellige verdier. Anonymkode: 6bfb4...697 3
Charmander Skrevet 12. januar 2016 #10 Skrevet 12. januar 2016 Det at hun gråter betyr bare at hun liker deg. Dere er begge single og at hun hadde sex med en annen fremstilles her som om hun omtrent har vært utro. Om du liker hun så legg dette dødt, inviter hun over en dag og sørg iallfall for at dere kliner. Hun liker deg.... 10
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #11 Skrevet 12. januar 2016 De mannfolkene jeg liker skikkelig godt, sånn at jeg faktisk kunne tenkt meg forhold med dem, de vil jeg ikke ha sex med med en gang, fordi jeg er redd de skal få feil inntrykk av meg. De jeg ikke er interessert i kan jeg godt ha sex med første kvelden, for det spiller ingen rolle om de synes dårlig om meg etterpå. Anonymkode: 08650...5a0 10
Gjest pellepirat Skrevet 12. januar 2016 #12 Skrevet 12. januar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: De mannfolkene jeg liker skikkelig godt, sånn at jeg faktisk kunne tenkt meg forhold med dem, de vil jeg ikke ha sex med med en gang, fordi jeg er redd de skal få feil inntrykk av meg. De jeg ikke er interessert i kan jeg godt ha sex med første kvelden, for det spiller ingen rolle om de synes dårlig om meg etterpå. Anonymkode: 08650...5a0 Denne kan jeg skjønne. Men ville du hatt sex med en fyr mens du samtidig var på flørter'n med en annen samtidig, som du virkelig var interessert i? De aller fleste vil jeg tro ville holdt seg til den ene. Hadde jeg vært ts hadde jeg gått videre
Devilheart Skrevet 12. januar 2016 #13 Skrevet 12. januar 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg dater for tiden en jente. Begge ble nettopp single. Vi har det utrolig hyggelig sammen, men har ikke kysset osv. til tross for at vi har overnattet hos hverandre flere ganger. Jeg fikk nylig vite at hun har møtt en annen etter at hun og jeg traff hverandre. Jeg konfronterte henne og det viser seg at de også har hatt sex. Hun gråt og sa at hun fint kunne droppe han andre og starte et ordentlig forhold med meg. Dette skjønner jeg ikke! Hun må jo like han bedre siden de har hatt sex? Hun har også tidligere hatt et ONS. Synes da det er rart at hun ikke hadde sex med meg første kvelden vi møttes og. ONS og han andre hun holder på med nå må vel være mer attraktive enn meg da? Angrer på at jeg er så snill og hyggelig. Er så lei av kyniske mennesker uansett om de er kvinner eller menn Anonymkode: 0c780...69b Bekalger å si dette, men du har bare deg selv å skylde. Hvorfor har du selv skrevet i innlegget. 1) Etter flere overnattinger og ingen initiativ til kyssing en gang sier seg selv at dama går lei og finner spenning hos andre. 2) Du er ikke bare snill og ærlig, du er dumsnill og naiv. Er allmennviten nå at tankegangen "er jeg snill og grei, vil hun la meg komme i buksene hennes" ikke fungerer. Men skjedd er skjedd og du har lært en viktig lekse. Nå må du bestemme om det er dealbreaker for deg eller om du vil gi henne en ny sjanse. Om hun virkelig er en flott jente ellers, hadde det vært dumt å ødelegge alt. "Been there, done that" jeg også, så snakker av erfaring. 9
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #14 Skrevet 12. januar 2016 Er sikker på at han andre tok mer for seg, mens når det kommer til deg, er det jenta som tydligvis må ta for seg. Sånn går det. Du har i det minste litt selvinnsikt, med tanke på det siste du sier Anonymkode: 87ee8...d34 3
Commander Skrevet 12. januar 2016 #15 Skrevet 12. januar 2016 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: De mannfolkene jeg liker skikkelig godt, sånn at jeg faktisk kunne tenkt meg forhold med dem, de vil jeg ikke ha sex med med en gang, fordi jeg er redd de skal få feil inntrykk av meg. De jeg ikke er interessert i kan jeg godt ha sex med første kvelden, for det spiller ingen rolle om de synes dårlig om meg etterpå. Anonymkode: 08650...5a0 Vi menn er nok ofte litt for enkle I tankegangen til å forstå den der. Hun liker meg mest derfor må jeg sitte og vente litt mens hun får tildredstillelse fra han andre. Makes sense det der ..... I min verden hadde jeg tatt hintet og skygget unna. TS: Bare du kan svare på om du kan leve med det der. Jeg må være såpass ærlig at jeg hadde slitt. At man prøver å "legge inn aksjer", vise seg fra sin beste side og fange hennes oppmerksomhet. Hennes svar er å ha sex med en annen. Signalet får ikke blitt klarere. 8
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #16 Skrevet 12. januar 2016 Vis du ikke er frempå i det heletatt så er det ikke rart det ikke blir noe kyss eller noenting på deg. Anonymkode: c21e8...2c1 7
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #17 Skrevet 12. januar 2016 Menn har en tendens til å misforstå dette. Se for deg ditt eget møte med en jente du liker og en jente du liker litt mindre. Ser du at du selv gjør noen forskjeller med tanke på den du liker og den du ikke liker? Tar du deg selv i å behandle dem forskjellig på noen måte? At du er mer redd for å glippe og gjøre feil med henne du liker, enn med en du bare liker sånn smått? At du er mer vågal og tenker mer kortsiktig med en du ikke liker så godt, i forhold til en du liker? Der ligger svaret. Anonymkode: 6517a...3a2 6
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #18 Skrevet 12. januar 2016 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette skjønner jeg ikke! Hun må jo like han bedre siden de har hatt sex? Hun har også tidligere hatt et ONS. Synes da det er rart at hun ikke hadde sex med meg første kvelden vi møttes og. ONS og han andre hun holder på med nå må vel være mer attraktive enn meg da? Angrer på at jeg er så snill og hyggelig. Er så lei av kyniske mennesker uansett om de er kvinner eller menn Anonymkode: 0c780...69b Nå topper du usikkerhetskalaen fullstendig. Hør på deg selv: 1. Hun har hatt sex og ONS tidligere - konklusjon: Da må hun jo like de bedre enn meg? 2. Konklusjon: Angrer på at jeg er så "snill og hyggelig" For noen simple konklusjoner. Har det slått deg at du tar feil? Er du åpen for at du tar feil? Hva med å la henne få all innsikt i hva du har gjort tidligere vs hva du gjør denne gangen, så får du nok masse usikkert nag du også. Det fortjener du nesten. Vær heller ærlig og innrøm at du føler deg litt liten og smålig og er usikker på deg selv. Du er usikker på om du er for snill, du er usikker på at noen andre har kysset henne, du sidestiller deg selv med bagateller som dette. Si det til henne og vær ærlig. Anonymkode: 6517a...3a2 7
20052014 Skrevet 12. januar 2016 #19 Skrevet 12. januar 2016 Oppfører ikke alle sammen seg litt annerledes mot en de liker veldig godt enn med de man ikke liker like godt? Gjør ikke du? 4
Commander Skrevet 12. januar 2016 #20 Skrevet 12. januar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Menn har en tendens til å misforstå dette. Se for deg ditt eget møte med en jente du liker og en jente du liker litt mindre. Ser du at du selv gjør noen forskjeller med tanke på den du liker og den du ikke liker? Tar du deg selv i å behandle dem forskjellig på noen måte? At du er mer redd for å glippe og gjøre feil med henne du liker, enn med en du bare liker sånn smått? At du er mer vågal og tenker mer kortsiktig med en du ikke liker så godt, i forhold til en du liker? Der ligger svaret. Anonymkode: 6517a...3a2 Tror alle forstår hva du skriver. Men du glemmer overlappingen. Er man på dealern med en person og hun har sex med en ny i den perioden så er jo det et hint vil jeg si... Vi snakker ikke om sommerflørten i Tyrkia forrige sommer hvor ting gikk litt fortere. 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå