AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #1 Skrevet 11. januar 2016 Jeg har en mann som jeg har hatt sex med i ett års tid, jeg har sagt det til han at han er for tidlig på avtrekkeren,da sa han at han skulle kjøpe tabletter ( sikkert slik at han skal holde ut lenger).Men da jeg møtte han sist, så hadde han ikke kjøpt noe tabletter, og jeg har ikke lyst å mase hele tiden om dette problemet,for det er virkelig et problem, når han kommer etter bare noen sekunder, det føles ikke ut som om jeg har hatt sex i det hele tatt, begynner å synes dette er veldig frustrerende, noen råd ? Anonymkode: aa79d...02f
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #2 Skrevet 11. januar 2016 Kan han ikke bruke fingrene på deg før han kommer da? Anonymkode: 15ee3...3bf 1
Gjest OxBall Skrevet 12. januar 2016 #3 Skrevet 12. januar 2016 Bind han fast, pul til han til han kommer. Deretter ronker du han til han blir stiv igjen 😀 Gjenta så mange ganger du ønsker.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #4 Skrevet 12. januar 2016 Herre min hatt, at du orker å ha sex med han et helt år om han er tidlig på avtrekkern?! Det er et stort problem i mine øyne, men det går selvfølgelig an å kompensere for det ved å bruke fingre og tunge på deg og SØRGE FOR AT DU KOMMER før han kommer. Ellers så er det også flere måter å trene seg opp på, bla. stoppe-metoden hvor hver gang han holder på å komme så stopper han penereringen/runkingen. Mange menn har en "slikkepause" hvor de går fra å knulle dama til å slikke henne, hver gang de holder på å komme sånn at de varer lenger, og ellers at de stopper å runke i mange minutter så fort de merker at de nærmer seg utløsning. Bare google problemet så finnes det også flere triks! Dette er en øvingssak for han og noe han absolutt bør legge innsats i å trene seg opp på sånn at han holder lenger slik at du som partner også blir tilstrekkelig tilfredstilt. Anonymkode: fba16...aa3 3
Sannerlig Skrevet 12. januar 2016 #5 Skrevet 12. januar 2016 Om dere har sex, er han da ikke der allerede?:) Neeh, vær tøffere med han, eller bestill de pillene selv og dytt det i han. 1
Summers Skrevet 12. januar 2016 #6 Skrevet 12. januar 2016 Er to muligheter: Enten har han sjekket og prøvd ut triksene man finner på nett og de funket ikke eller så har han ikke giddet å teste dem ut selv om dere har hatt sex i ett år. 1
Gjest 100%naturlig Skrevet 12. januar 2016 #7 Skrevet 12. januar 2016 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg har en mann som jeg har hatt sex med i ett års tid, jeg har sagt det til han at han er for tidlig på avtrekkeren,da sa han at han skulle kjøpe tabletter ( sikkert slik at han skal holde ut lenger).Men da jeg møtte han sist, så hadde han ikke kjøpt noe tabletter, og jeg har ikke lyst å mase hele tiden om dette problemet,for det er virkelig et problem, når han kommer etter bare noen sekunder, det føles ikke ut som om jeg har hatt sex i det hele tatt, begynner å synes dette er veldig frustrerende, noen råd ? Anonymkode: aa79d...02f Hei! Er det ikke bare å fortsette rett etter orgasmen! Da holder han lenger og gevinsten er at både du og han får flere orgasmer☺
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #8 Skrevet 12. januar 2016 Jeg har også et slikt problem og føler det sårt for henne. Tenker ikke så mye på meg selv selv om jeg hadde likt at jeg virkelig fikk gjort det ordentlig på henne. Er egentlig ganske fortvilet jeg for at det er slik, Rød vin har funket for meg og ikke mye annet, Nei det er ikke for alle at han er klar etter en utløsning, men kansje en eller halv dag. Det et litt annet triks som jeg ikke har testet skikkelig, Det er stopp tiss muskel trening, ikke nødvendig vis når en tisser men en kan gjøre slik trening når somels uten at noen runt deg merker det. Mulig det faktisk kan fungere, Husk, IKKE gi ham dårlig føleleser, for noe han egentlig ikke kan velge selv. Anonymkode: 1cd3c...518
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #9 Skrevet 12. januar 2016 Definer hva som er for tidlig.Er det snakk om 3 minutter eller hvor lang tid? Anonymkode: 4c53e...c39
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #10 Skrevet 12. januar 2016 Tabletter? Det er bare tull. Han må jo bare ta en pause (trekke seg litt ut) når han er i ferd med å komme. Det er det alle gjør. Anonymkode: 5216b...3ca 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #11 Skrevet 12. januar 2016 Det var jeg som skrev litt om denne muskel trening lenger oppe. Selv om det gjerne ikke er en fullverdig erstattning, kan du spør om han kan kjøpe noen dildoer & vibrator, og diverse. Så kan han bruke dem på deg, Det kan også være et triks, iallefall ikke stress, sett dere mot hverandre slik hans berører deg og bruker pikken til å massere deg litt i skrittet, bruk glid krem, ha en munter stemning, kyss og ta på hverandre, Ette hvert kan han komme mer og mer inn uten at dere gjør veldig store bevegelser, Bare sitt slik en stund, så kan du etterhvert klemme rundt pikken hans, så kan du be han telle hvor mange ganger du klemmet på den. Eller at han klemmer på brystet ditt når du klemmer, Litt lek og kos... Smak på hverandre ... Anonymkode: 1cd3c...518
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #12 Skrevet 12. januar 2016 Han kommer etter bare noen sekunder, vanligvis ca 10-15 sekunder.Da rekker jeg å tenke : åh så godt, ups er det slutt allerede ?? og da blir jeg frustrert ja.Nei han liker ikke å slikke, han har aldri gjort det, aldri brukt fingrer på meg heller, han vil bare ha den inn og komme, ser det ut som.Vi er ikke sammen, kun venner fremdeles. Anonymkode: aa79d...02f
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #13 Skrevet 12. januar 2016 kan du ikke be han si i fra før han kommer hjem til deg, da? det burde de fleste skjønne. man ringer gjerne først og spør om det er greit at de kommer på besøk, sant? Anonymkode: 7db70...040
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #14 Skrevet 12. januar 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han kommer etter bare noen sekunder, vanligvis ca 10-15 sekunder.Da rekker jeg å tenke : åh så godt, ups er det slutt allerede ?? og da blir jeg frustrert ja.Nei han liker ikke å slikke, han har aldri gjort det, aldri brukt fingrer på meg heller, han vil bare ha den inn og komme, ser det ut som.Vi er ikke sammen, kun venner fremdeles. Anonymkode: aa79d...02f Og dette har du holdt på med i 1 år? Er folk virkelig så desperate etter sex og oppmerksomhet at de driver på slik? Anonymkode: 4c53e...c39 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #15 Skrevet 12. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Og dette har du holdt på med i 1 år? Er folk virkelig så desperate etter sex og oppmerksomhet at de driver på slik? Anonymkode: 4c53e...c39 Nei, det kalles å være forelsket, nå derimot, som de rosa brillene er borte, synes problemet å virke større og større jo mer jeg tenker på dette hhehehehe Anonymkode: aa79d...02f
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #16 Skrevet 12. januar 2016 Har han forsøkt å runke til utløsning noen timer før samleie? Det kan nok hjelpe han med å holde lengre Anonymkode: 32017...e93
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #17 Skrevet 12. januar 2016 Har han lite erfaring? Får du noe som helst ut av denne sexen? Ingen oralsex, ingen fingring, knapt penetrering? Anonymkode: a1cc8...2e8 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #18 Skrevet 12. januar 2016 Skulle nesten tro du har "ramlet borti" en jeg surret med for noen år siden. Jeg gadd en uke, da var det nok for meg. Han var riktignok fra et land der jeg mistenker at kvinner aldri har god sex og det er bare menn som betyr noe sånn at han ikke hadde peiling, men jeg hadde ingen intensjon om å lære han noe om hvordan sex mellom to mennesker funker heller. Du må jo få han til å være mer med for din skyld også da. Inn-ut-ferdig - da kan han jo bare skaffe seg en fleshlight. Anonymkode: 31dd9...76b
Gjest Trollkarlen Skrevet 12. januar 2016 #19 Skrevet 12. januar 2016 https://youtu.be/zpjq8jqrPq8?t=56
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #20 Skrevet 12. januar 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har han lite erfaring? Får du noe som helst ut av denne sexen? Ingen oralsex, ingen fingring, knapt penetrering? Anonymkode: a1cc8...2e8 fingring? Anonymkode: 7db70...040
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå