Teardrop Skrevet 11. januar 2016 #1 Skrevet 11. januar 2016 Skal overraske samboeren med champagne eller annet sprudlevann. Han liker i grunn bare øl. Finnes det en champagne eller annet sprudlevann som er safe? Altså som de fleste liker? Vi liker ikke vin, og ike asti... Må ikke være for bitter, heller ikke for søt eller tørr... Dette virker umulig for min del... Finnes noen muligheter? Han blir 30år å vi skal overnatte på hotell. Planlegger å skåle med noe i glasset og spise noen jordbær før vi skal it å spise middag. Det er tross alt en spesiell anledning! Tenker jordbær kun fordi jeg har sett det på TV og det ser bra ut. Tar gjerne imot andre tips!
lillekattepus Skrevet 11. januar 2016 #2 Skrevet 11. januar 2016 Dette lurer jeg og på, i og med at jeg egentlig bare liker øl og veldig få vintyper. Håper noen vet..
prt90 Skrevet 11. januar 2016 #3 Skrevet 11. januar 2016 Du har endel øl som tenderer mot sprudlevann da
Brunhilde Skrevet 13. januar 2016 #4 Skrevet 13. januar 2016 Jeg ville heller satset på en skikkelig god øl som han (dere) liker godt og ha noe annet enn jordbær ved siden av. Jeg forstår ikke behovet for å drikke noe man egentlig ikke liker? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå