AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #1 Skrevet 11. januar 2016 Hei, jeg lurer på om noen av dere har erfaring med å få pluteslig kraftig blødnin midt i en syklus, altså mellom to mensturasjoner? Jeg begynte plutselig å blø natt til søndag, typ MYE, værre enn vanlig mens for meg, og enda har det ikke stoppet. Tok en graviditetstest på torsdag fordi jeg har hatt rar følelse og tidvis smerter i nedre del av magen siste mnd. den var negativ som forventet. Er det andre som har hatt det slik? Det jeg egentlig lurer på er hva kan det være? Mulig det er mens som har kommet helt ut å kjøre (har til vanlig en veldig fast syklus, omtrent på timen riktig). ikke veldig mye stress e.l den siste tiden heller.. Anonymkode: c644e...941
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #2 Skrevet 11. januar 2016 Sikkert bare mensen. Helt normalt. Anonymkode: dedc0...5bb
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #3 Skrevet 11. januar 2016 Bruker du p-piller? Anonymkode: b943e...170
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #4 Skrevet 11. januar 2016 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Bruker du p-piller? Anonymkode: b943e...170 Nei, jeg brukte p-ring for ca 3 mnd siden, ikke hatt noen 'problemer' med slike spontane blødninger før.. Anonymkode: c644e...941
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå