AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #1 Skrevet 11. januar 2016 Har litt kviser på høyre kinn og det plager meg. Hvordan blir jeg kvitt det? Klarer ikke å klemme på de. Renser huden morgen og kveld med en mild rens fra Dermalogica og bruker Active Moist som fuktighetskrem. Bruker sjeldent foundation og pudder. Trener og har sunt kosthold. Takker for svar Anonymkode: a8e8b...bfc
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #2 Skrevet 11. januar 2016 La med et bilde av kinnet Anonymkode: a8e8b...bfc
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #4 Skrevet 12. januar 2016 hvor gammel er du? Anonymkode: 638ff...b88
Bananen Skrevet 12. januar 2016 #5 Skrevet 12. januar 2016 Noen mener at det å kutte ut melk og sukker kan hjelpe. Husk også at mobilen er en bakteriebombe, så hvis du snakker mye i telefonen og har den inntil kinnet kan det være lurt å "vaske" den ofte. Ellers finnes det en del produkter du kan bruke på den enkelte kvisen som gjør at den forsvinner fortere, produkter med benzoylperoksid fungerer for mange. Det er likevel vanskelig for meg å gi deg råd da jeg ikke vet så mye om deg og din hud. Det at du får kviser kan være hormoner, stress, kosthold eller bakterier. Hvis kvisene ikke gir seg anbefaler jeg deg å gå en tur til legen.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #6 Skrevet 12. januar 2016 Jeg ville gått til lege og fått noe reseptbelagt med futt i, så lenge du beskriver at du renser og ellers lever sunt! Anonymkode: 9d746...b0c
Gjest lipgloss Skrevet 13. januar 2016 #7 Skrevet 13. januar 2016 Gå til legen å få noe,når det er sagt så må jeg bare si helledussen så søtt fint kinn og fin hud😊 lykke til❤️❤️
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #8 Skrevet 13. januar 2016 Hva med å bytte til en annen renseserie og krem? Og bruke noe lokalbehandling direkte på kvisene. Ikke overbehandle huden heller. Peeling /skrubb på kvelden en til to ganger i uken. Og bruke kremer som ikke tetter porene, og har aha /bha el melkesyre i seg Anonymkode: c72eb...99f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå