Gå til innhold

hvordan dumpe FF?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en mann regelmessing i ca 6 måneder nå. Selv om vi bare er FFs gjør vi veldig mange kjæresteting sammen. Dette er alt fra å dra på kinodate til å lage middag sammen og se på film. Jeg har lyst til å finne meg noen som har lyst til å være sammen med meg på heltid og tenker at jeg da først burde "dumpe" denne mannen. Hvordan ville du foretrukket å bli dumpa av en FF? Er det innafor å sende en melding når vi har tilbragt så mye tid sammen? 

Anonymkode: 40068...a70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å møtes ansikt til ansikt burde dere uansett, jeg tenker hvertfall at man må komme med en kort forklaring om hvorfor man gjør det "slutt", uansett grunn. Virket hvertfall som om det var litt mer enn bare sex utifra innlegget. Kanskje han er interessert i å gjøre noe mer seriøst ut av det forholdet dere har nå? Lykke til :-)

Anonymkode: 9cc07...7f4

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har møtt en mann regelmessing i ca 6 måneder nå. Selv om vi bare er FFs gjør vi veldig mange kjæresteting sammen. Dette er alt fra å dra på kinodate til å lage middag sammen og se på film. Jeg har lyst til å finne meg noen som har lyst til å være sammen med meg på heltid og tenker at jeg da først burde "dumpe" denne mannen. Hvordan ville du foretrukket å bli dumpa av en FF? Er det innafor å sende en melding når vi har tilbragt så mye tid sammen? 

Anonymkode: 40068...a70

Jeg mener at du burde møte personen ansikt til ansikt, selv om det bare er en fuckfriend. For dere har jo hatt mye kontakt i løpet av 6 måneder... 

Skrevet

Jeg møtte han og sa "Det har vært gøy, men nå er det over. Jeg må videre."

Anonymkode: 5cf9b...b2c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...