Gå til innhold

hvordan dumpe FF?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har møtt en mann regelmessing i ca 6 måneder nå. Selv om vi bare er FFs gjør vi veldig mange kjæresteting sammen. Dette er alt fra å dra på kinodate til å lage middag sammen og se på film. Jeg har lyst til å finne meg noen som har lyst til å være sammen med meg på heltid og tenker at jeg da først burde "dumpe" denne mannen. Hvordan ville du foretrukket å bli dumpa av en FF? Er det innafor å sende en melding når vi har tilbragt så mye tid sammen? 

Anonymkode: 87f01...ce0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er en FF, som per definisjon er noe man bruker ved behov. Har du ikke behov lenger sier du bare ifra, evt slutter å ta initiativ til kontakt og sier nei takk om han initierer. 

Siden dere gjør mer enn å pule, er du sikker på at han ikke vil noe mer...?

Anonymkode: c3753...fa7

• Liker 1
Skrevet

Nei, det høres ut som dere er gode venner når dere gjør så mye sammen. Da bør du koste på deg å si det til han personlig.

Hvorfor kan du ikke ha han til du finner en annen?

Skrevet

Sikker på han ikke vil ha mer? Jeg hadde også et slikt forhold til en mann i litt over 1 år. Jeg dumpet han fordi jeg hadde litt følelser, og ville ikke at det skulle utvikle seg siden vi bare var FF's, selvom vi gjorde mye kjæresteting også. Det ble mye rot, og i ettertid har han sagt at han også ville ha mer på det tidspunktet, men ble redd siden jeg dumpet han. :dry:

Anonymkode: 13e95...009

Skrevet

Jeg har en jeg møter til tider og det er kun vennskap. Vi oppfører oss som kjærester når vi er sammen (lager middag, koser, bader osv..) men vi snakker også om personer vi liker, og har blitt gode venner. 

Begge vet at hvis den andre møter noen, så møtes vi ikke. Beste er vel bare å prate med vedkommende.

Anonymkode: f2485...826

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...