AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #1 Skrevet 11. januar 2016 Hei! Når kan valpen være alene 3-4t om man begynner å øve på dette med én gang? Anonymkode: 22fc7...049
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #2 Skrevet 11. januar 2016 Det tok 3-4 måneder før vår kunne være hjemme så lenge uten at det var noe problem, men alle valper er forskjellige. Jeg er glad for at vi hadde mulighet til å ta det såpass langsomt, for nå er han komfortabel med å være alene en hel arbeidsdag og han har aldri vist noe tegn til stress eller angst når han er alene. Anonymkode: f2fbc...34a
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #3 Skrevet 11. januar 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det tok 3-4 måneder før vår kunne være hjemme så lenge uten at det var noe problem, men alle valper er forskjellige. Jeg er glad for at vi hadde mulighet til å ta det såpass langsomt, for nå er han komfortabel med å være alene en hel arbeidsdag og han har aldri vist noe tegn til stress eller angst når han er alene. Anonymkode: f2fbc...34a Åh, så utrolig deilig! Anonymkode: 22fc7...049
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #5 Skrevet 12. januar 2016 Min valp på snart 5 mnd kan være alene hjemme i 2-3 timer:) vil ikke la henne være alene lengre enn dette. Hun er ikke helt husren enda, men er mer det at jeg synes hun er for ung:) Anonymkode: b09b8...dfb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå