Gjest Respect Skrevet 9. oktober 2004 #1 Del Skrevet 9. oktober 2004 Tror jeg snart klør meg til blods. Bena mine, og spesielt lårene, klør noe helt sinnssykt. Prøver å dusje så sjelden så mulig, bruke minimalt med såpe, mye lotion etterpå etc. men det virker ikke som om det hjelper. Noen som vet hva jeg bør gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 9. oktober 2004 #2 Del Skrevet 9. oktober 2004 Jeg har det også litt slik for tida, men på høyre legg :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lilleulv Skrevet 10. oktober 2004 #3 Del Skrevet 10. oktober 2004 Du må snakke med Ethereal og Aida Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 10. oktober 2004 #4 Del Skrevet 10. oktober 2004 Bruke lunkent, ikke varmt vann. Dusjolje i stedet for dusjsåpe, og en lotion med fett i, ikke kun fuktighet (for eksempel bodybutter fra Body Shop, eller min gamle favoritt Nutrilift fra L'Oreal (for tørr hud)). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 10. oktober 2004 #5 Del Skrevet 10. oktober 2004 Er det fett i Biotherm sin oransje? *håpe* Men hvorfor i all verden klør jeg bare på høyre legg?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Genevieve Skrevet 10. oktober 2004 #6 Del Skrevet 10. oktober 2004 Er det fett i Biotherm sin oransje? *håpe* Men hvorfor i all verden klør jeg bare på høyre legg?! Den oransje til Biotherm inneholder rikelig med fuktighet, bla. Aprikosolje. Men min all-time favoritt er og blir Dermalogicas Ultrarich Bodycream, den er helt ubeskivelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 10. oktober 2004 #7 Del Skrevet 10. oktober 2004 Den oransje til Biotherm inneholder rikelig med fuktighet, bla. Aprikosolje. Men min all-time favoritt er og blir Dermalogicas Ultrarich Bodycream, den er helt ubeskivelig Hvordan lukter den? Jeg vurderer å kjøpe den, men er lei av den typiske Dermalogica-lukta (deodoranten, multivitamin-håndkremen osv). Så hvis den lukter slik, står jeg heller over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 10. oktober 2004 #8 Del Skrevet 10. oktober 2004 Den oransje til Biotherm inneholder rikelig med fuktighet, bla. Aprikosolje. Men min all-time favoritt er og blir Dermalogicas Ultrarich Bodycream, den er helt ubeskivelig Inneholder denne mye parfyme etc.? Jeg har atopisk hud, og det er derfor svært begrenset hvilke produkter jeg kan bruke. Hvorfor jeg kan bruke Biotherm sin er for meg derfor en gåte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Genevieve Skrevet 10. oktober 2004 #9 Del Skrevet 10. oktober 2004 Dermalogica bruker jo ikke parfyme i sine kremer, lukten kommer fra urtene. Det jeg kan si er at kremen ikke lukter slik som håndkremen, den har en mer urtete duft, noe mer særpreg. Lukten forsvinner ca. 1 time etter innsmøring (hvertfall på meg) så det spiller egentlig ingen rolle hvordan den lukter etter min mening. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 10. oktober 2004 #10 Del Skrevet 10. oktober 2004 Dermalogicas produkter er uparfymerte; de lukter kun av ingrediensene som er i (og derfor lukter hvert produkt forskjellig, noen til og med snålt). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Genevieve Skrevet 10. oktober 2004 #11 Del Skrevet 10. oktober 2004 Inneholder denne mye parfyme etc.? Jeg har atopisk hud, og det er derfor svært begrenset hvilke produkter jeg kan bruke. Hvorfor jeg kan bruke Biotherm sin er for meg derfor en gåte... Dermalogica bruker ikke parfyme i noen av sine produkter. Gå til en hudpleier som fører merket og be om en prøve på kremen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 10. oktober 2004 #12 Del Skrevet 10. oktober 2004 Oops....Genievieve var først Forøvrig tror jeg lotionen er så godt som kjøpt for min del. Takk for svaret! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 10. oktober 2004 #13 Del Skrevet 10. oktober 2004 Dermalogica bruker ikke parfyme i noen av sine produkter. Gå til en hudpleier som fører merket og be om en prøve på kremen. J<g burde nok gjøre det, men som fattig student er det ikke bare bare å få råd til alt, og jeg trenger virkelig å klippe meg... Liker ikke å måtte spare penger hele tiden... Ettersom Biotherm sin fungerer så fint på meg, får jeg vel bare drøye den litt til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 10. oktober 2004 #14 Del Skrevet 10. oktober 2004 Bør bli flinkere til å lese før jeg svarer, ser jeg... En prøve er vel gratis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Genevieve Skrevet 10. oktober 2004 #15 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jeg mente at du skulle spørre om en gratis prøve. Hudpleiere er flink til det iom. at produktene er såpass kostbare i innkjøp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 10. oktober 2004 #16 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jeg mente at du skulle spørre om en gratis prøve. Hudpleiere er flink til det iom. at produktene er såpass kostbare i innkjøp. Jeg skjønte det etterhvert.. Ting går ikke så fort rundt en søndags "morgen" Noen som vet hvem som fører dermalogica da (i Trondheim) ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 10. oktober 2004 #17 Del Skrevet 10. oktober 2004 Jeg mente at du skulle spørre om en gratis prøve. Hudpleiere er flink til det iom. at produktene er såpass kostbare i innkjøp. Jeg skjønte det etterhvert.. Ting går ikke så fort rundt en søndags "morgen" Noen som vet hvem som fører dermalogica da (i Trondheim) ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Genevieve Skrevet 10. oktober 2004 #18 Del Skrevet 10. oktober 2004 Noen som vet hvem som fører dermalogica da (i Trondheim) ? Her er listen over salongene i Trondheim som fører Dermalogica: http://www.dermalogica.no/?32,catcontent/10/551 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tuddelidu Skrevet 10. oktober 2004 #19 Del Skrevet 10. oktober 2004 Kjempegreier, skal stikke innom en en dag da. Takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Genevieve Skrevet 10. oktober 2004 #20 Del Skrevet 10. oktober 2004 Kjempegreier' date=' skal stikke innom en en dag da. Takk skal du ha! [/quote'] Bare hyggelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå