AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #1 Skrevet 11. januar 2016 noen andre som ser secret life of an american teenager? hva syns dere? Anonymkode: 3e133...4fe
Gjest Belle âme Skrevet 11. januar 2016 #2 Skrevet 11. januar 2016 Eg har sett den, om det er med Shailene Woodley. Om det er den, synast eg den var utrulig kjedelig. Sex, drama og graviditeter.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #3 Skrevet 11. januar 2016 2 timer siden, Fireproof skrev: Eg har sett den, om det er med Shailene Woodley. Om det er den, synast eg den var utrulig kjedelig. Sex, drama og graviditeter. Ja, den serien. Har pint meg inn i sesong tre og har bestemt meg for å se alt. Men jeg dør av kleinhet! Skuespillet er jo helt på jordet og de sier sex i annen hver setning. OMG! Anonymkode: 3e133...4fe 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #4 Skrevet 12. januar 2016 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja, den serien. Har pint meg inn i sesong tre og har bestemt meg for å se alt. Men jeg dør av kleinhet! Skuespillet er jo helt på jordet og de sier sex i annen hver setning. OMG! Anonymkode: 3e133...4fe Det er en tenåringsserie vettu Anonymkode: 491b1...fdb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå