AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #1 Del Skrevet 11. januar 2016 Har en kamerat som er litt bilglad. Han må alltid ha superrare biler. Sjeldne japanske, den éne russiske av et slag, en koreansk ambassadebil osv. Så klager han på at han ikke får bilene gjennom EU-kontroll pga smådeler han ikke får tak i. Jeg skjønner meg ikke på ham. Kan da ikke være så vanskelig for sjela å kjøre Golf? Hva synes dere? Noen som kan forklare hodet hans til meg? :D Anonymkode: 47949...9ac Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Faria Skrevet 12. januar 2016 #2 Del Skrevet 12. januar 2016 Her jeg bor nå betyr snål søt.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jomann Skrevet 18. januar 2016 #3 Del Skrevet 18. januar 2016 Jeg velger å snu litt på det: kan da ikke være så vanskelig for sjela å kjøre noe annet enn en kjedelig Golf? Jeg har hatt Golf og skjønner derfor veldig godt at han ikke vil ha det. Jeg synes han virker som en interessant fyr. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå