AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #1 Skrevet 11. januar 2016 Hei. jeg spør her siden sjefen er på ferie og jeg klarer ikke å vente:P Jeg jobbet første dag på fredag (etter ulønnet permisjon), og idag. Jeg er ansatt i kommunen, lønningsdagen er 12 hver måned. Siden jeg kun jobbet i to dager før lønningsdagen regnet jeg med at jeg ikke skulle få lønn imorgen, men heller få litt mer utbetalt neste måned, men det viste seg at jeg får nesten full lønn imorgen ( som selfølgelig er veldig bra :-) ) Hvorfor får jeg det? og vil jeg få vanlig full lønn neste måned? selv om jeg fikk nesten full lønn nå. mangler et par tusen bare. Håper på svar. Takk :-) Anonymkode: c4048...c5c
smilo Skrevet 11. januar 2016 #2 Skrevet 11. januar 2016 Du får nok lønn for hele januar i morgen. Altså både forskudd og etterskudd, noe som ikke er uvanlig når man har fast månedslønn
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #3 Skrevet 11. januar 2016 2 minutter siden, smilo skrev: Du får nok lønn for hele januar i morgen. Altså både forskudd og etterskudd, noe som ikke er uvanlig når man har fast månedslønn takk for svar. hva med i 12 februar? etter en hel måned. Anonymkode: c4048...c5c
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #4 Skrevet 11. januar 2016 Jeg jobber i kommunen og får lønn 12. januar for hele januar. 12. februar får jeg lønn for hele februar osv. Anonymkode: 9c3cd...238
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #5 Skrevet 11. januar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg jobber i kommunen og får lønn 12. januar for hele januar. 12. februar får jeg lønn for hele februar osv. Anonymkode: 9c3cd...238 Ja det skjønner jeg jo men nå har jeg ikke jobbet en måned i januar( kun 2 dager) fom idag og til 12 februar blir det en hel måned. og da får man lønn får en måned , lurer jeg på om jeg får mindre neste måned? Anonymkode: c4048...c5c
Serafina. Skrevet 11. januar 2016 #6 Skrevet 11. januar 2016 Du får for januar nå, hele måneden minus de dagene frem til oppstart. I februar får du for hele februar etc. Som sagt over her, litt på forskudd og litt på etterskudd.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #7 Skrevet 11. januar 2016 Så jeg får full lønn i februar måneden også? beklager jeg må ha det inn med teskje:P ja eller nei? Anonymkode: c4048...c5c
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #8 Skrevet 11. januar 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det skjønner jeg jo men nå har jeg ikke jobbet en måned i januar( kun 2 dager) fom idag og til 12 februar blir det en hel måned. og da får man lønn får en måned , lurer jeg på om jeg får mindre neste måned? Anonymkode: c4048...c5c Du får lønn for hele januar (dvs. fra den dagen du startet og ut måneden) den 12. januar. 12. februar får du lønn for hele februar og dette blir ikke påvirket av hvor mye/lite du jobbet i januar. Unntaket er hvis du får feil lønn i morgen (altså hvis de f.eks. har glemt å trekke deg for de dagene du har hatt permisjon uten lønn), men det vet ikke vi på KG noe om, da må du i såfall sjekke dette med lønningsavd. Anonymkode: 9c3cd...238 1
DobbelX Skrevet 11. januar 2016 #9 Skrevet 11. januar 2016 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så jeg får full lønn i februar måneden også? beklager jeg må ha det inn med teskje:P ja eller nei? Anonymkode: c4048...c5c Ja
Mis(s)Understood Skrevet 12. januar 2016 #11 Skrevet 12. januar 2016 Du får lønn for hele januar minus de 4 dagene du ikke jobbet i forrige uke. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå