AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #1 Skrevet 11. januar 2016 Hvis man skriver inn feil passord litt for mange ganger i nettbanken, så sperres heile greia automatisk. Hvis jeg går innom ein bank-filial for å få nettbanken min åpnet igjen, hvordan skal jeg få nytt passord til nettbanken min da? Sender banken automatisk ett nytt personlig passord som tekstmelding til mobiltelfon-nummeret som står registrert på meg. Eller hvordan foregår egentlig slike ting? 0g hvordan kan jeg finne ut hva selve PIN-koden til bank-kortet mitt er for noe hvis jeg kommer i skade for å glemme dette? Anonymkode: 46792...f24
Gubi Skrevet 11. januar 2016 #2 Skrevet 11. januar 2016 Bankene pleier å ha en servicetelefon som er åpen litt utover kvelden. Ville ringt banken og sjekket der da jeg regner med at det kan være litt ulik praksis. Selve PIN-koden kan man hente ut i nettbanken (pleier å ligge som en egen menyknapp)
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #3 Skrevet 11. januar 2016 5 minutter siden, Gubi skrev: Bankene pleier å ha en servicetelefon som er åpen litt utover kvelden. Ville ringt banken og sjekket der da jeg regner med at det kan være litt ulik praksis. Selve PIN-koden kan man hente ut i nettbanken (pleier å ligge som en egen menyknapp) Men hva om jeg heller foretrekker å stikke innom den nærmeste bank-filialen for å fikse dette personlig, ansikt til ansikt? Anonymkode: 46792...f24
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #4 Skrevet 11. januar 2016 Du sier til rådgiveren du snakker med at du har glemt passordet ditt. Da fjerner de blokkeringen og sender deg et midlertidig passord som melding. Men ville heller ha ringt inn, enn å sitte i kø i en bankfilial. Anonymkode: 3a423...49e
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #5 Skrevet 12. januar 2016 Rutinene for utlevering av nytt passord avhenger selvfølgelig etter hvilken bank det er snakk om. Anonymkode: 2de3a...6c1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå