AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #1 Skrevet 11. januar 2016 Hei! Har 1 barn fra før og en SA (for noen mnd siden). Ble gravid på 9/10 PP, men pga. lange sykluser (45 dager +/-) så tok det litt tid å bli gravid. Ble veldig lei meg da jeg mistet, og var i dag på kontroll til min GU for å sjekke at alt så fint ut. Har hatt 1 syklus etter jeg mistet, ble ikke gravid på den. Alt ser helt fint ut, på UL, blodprøver m.m Ingen cyster og ingen tegn på PCOS o.l. Jeg har bare lange sykluser (litt uregelmessig), men ellers frisk. Så nå er jeg litt "lei" meg igjen. Jeg håpet å få noe "vidunder" medisin som gjorde jeg ble gravid NÅ, men fikk ikke resept på noe. Har tidligere brukt pergotime over en lengere tid, men ikke hatt så stor suksess med det (utnom 1 gang - da jeg mistet). Jeg vet ikke helt hva jeg ønsker med dette innelgget, kanskje heller å "få ut litt følelser"?! Jeg har mye å være takknemelig for, men ønsket om barn nr. 2 henger så utrolig sterkt....... Anonymkode: 44958...d67
Enamorada Skrevet 11. januar 2016 #2 Skrevet 11. januar 2016 Er mannen utredet? Vi jenter gjør alt mulig for å hjelpe kroppene våre, men det er like stor sjanse at det er mannen man må hjelpe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå