Gjest lipgloss Skrevet 11. januar 2016 #1 Skrevet 11. januar 2016 Spør dere her inne jeg😊 Det har seg slik at jeg elsker høye hæler men er ikke så god å gå på dem. Har kjøpt meg et par joggesko wedges med ca 6 cm hæl og tenkte at det vil være greit å lære meg å gå på disse da jeg kan gå tur med dem uten å få lange blikk fra andre Er dette helt på bærtur eller kan det være en fin måte å venne meg til å gå på hæler med å starte med wedges. Klemmer Ronja❤️
Gjest Holititten Skrevet 11. januar 2016 #2 Skrevet 11. januar 2016 Kommer veldig an på typen wedges. Noen wedges har veldig smal såle, som gjør de ustabile og vanskelige å gå på. Vil anbefale noen sko med block heel, slik som disse: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/sko/festsko/nly-shoes-427/block-heel-sandal-420082-14/ aller best er det om de er lavere enn de jeg linket til. Jeg har slike med 6 cm høy hæl, og de er en drøm å gå med! Kan feste i dem hele kvelden og natten lang. Lykke til
Gjest lipgloss Skrevet 11. januar 2016 #3 Skrevet 11. januar 2016 17 minutter siden, Holititten skrev: Kommer veldig an på typen wedges. Noen wedges har veldig smal såle, som gjør de ustabile og vanskelige å gå på. Vil anbefale noen sko med block heel, slik som disse: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/sko/festsko/nly-shoes-427/block-heel-sandal-420082-14/ aller best er det om de er lavere enn de jeg linket til. Jeg har slike med 6 cm høy hæl, og de er en drøm å gå med! Kan feste i dem hele kvelden og natten lang. Lykke til Hei takk for svar ja de er litt smale og det føles som å gå på høye hæler da,problemet mitt er at jeg er en skaptranse og føler ikke jeg får nok trening med bare å gå på hæler her hjemme,så kjøpte meg wedges som jeg kan bruke ute uten å bli sett på,ser gjerne litt feil ut med slike block hæler på et mann
Gjest Holititten Skrevet 11. januar 2016 #4 Skrevet 11. januar 2016 7 minutter siden, lipgloss skrev: Hei takk for svar ja de er litt smale og det føles som å gå på høye hæler da,problemet mitt er at jeg er en skaptranse og føler ikke jeg får nok trening med bare å gå på hæler her hjemme,så kjøpte meg wedges som jeg kan bruke ute uten å bli sett på,ser gjerne litt feil ut med slike block hæler på et mann Skjønner det! Er spent på hvordan wedgesene ser ut da, siden de kan brukes ute uten å bli altfor feminime. Gjerne del bilde! Block Heels kan du jo eventuelt spare til en anledning du vil vise deg frem som dame, eller bare hjemme
Gjest lipgloss Skrevet 11. januar 2016 #5 Skrevet 11. januar 2016 41 minutter siden, Holititten skrev: Skjønner det! Er spent på hvordan wedgesene ser ut da, siden de kan brukes ute uten å bli altfor feminime. Gjerne del bilde! Block Heels kan du jo eventuelt spare til en anledning du vil vise deg frem som dame, eller bare hjemme Slik gikk jeg tur i dag,hadde bukse som var godt nedover skoen slik at bare de 5 første cm av sko var synlig😊
DoomCake Skrevet 11. januar 2016 #6 Skrevet 11. januar 2016 De der var jo geniale for "inkognito-modus". ^^ Men, fikk du en feminin gange når du brukte de? Og ja, det beste -ihvertfall etter min erfaring er å finne seg noe stabilt å øve på, så avansere etterhvert. 1
Gjest lipgloss Skrevet 12. januar 2016 #7 Skrevet 12. januar 2016 😊ja jeg følte gangen min ble veldig feminin😊men vet jo ikke helt,vanskelig å bedømme selv,var ute og gikk 5 km i dem i går kveld og følte at det ble bedre og bedre,kjenner det litt i føttene og leggene i dag da😊😊 Tenker at visst jeg bruker dem å gå tur med så er det det en begynnelse på å lære å gå i høye hæler😊
Hottrio Skrevet 12. januar 2016 #8 Skrevet 12. januar 2016 Jeg øver meg også. Ikke lett å gå med høye hæler altså.
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #9 Skrevet 12. januar 2016 Elsker høye sko, men kan ikke gå i dem :'( Blir litt Bambi på isen... Anonymkode: 3e5ae...e1a
LiseTV Skrevet 13. januar 2016 #10 Skrevet 13. januar 2016 Har en skade så skikkeleg høye heler klarer jeg ikke å bruke. Men har så lyst å bruke det.
Gjest lipgloss Skrevet 13. januar 2016 #11 Skrevet 13. januar 2016 17 timer siden, Hottrio skrev: Jeg øver meg også. Ikke lett å gå med høye hæler altså. 😊er du også transe😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå