Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest lipgloss
Skrevet

Spør dere her inne jeg😊

Det har seg slik at jeg elsker høye hæler men er ikke så god å gå på dem.

Har kjøpt meg et par joggesko wedges med ca 6 cm hæl og tenkte at det vil være greit å lære meg å gå på disse da jeg kan gå tur med dem uten å få lange blikk fra andre :)

Er dette helt på bærtur eller kan det være en fin måte å venne meg til å gå på hæler med å starte med wedges.

Klemmer Ronja❤️

Videoannonse
Annonse
Gjest Holititten
Skrevet

Kommer veldig an på typen wedges. Noen wedges har veldig smal såle, som gjør de ustabile og vanskelige å gå på. Vil anbefale noen sko med block heel, slik som disse: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/sko/festsko/nly-shoes-427/block-heel-sandal-420082-14/

aller best er det om de er lavere enn de jeg linket til. Jeg har slike med 6 cm høy hæl, og de er en drøm å gå med! Kan feste i dem hele kvelden og natten lang. Lykke til :)

Gjest lipgloss
Skrevet
17 minutter siden, Holititten skrev:

Kommer veldig an på typen wedges. Noen wedges har veldig smal såle, som gjør de ustabile og vanskelige å gå på. Vil anbefale noen sko med block heel, slik som disse: http://nelly.com/no/kl%C3%A6r-til-kvinner/sko/festsko/nly-shoes-427/block-heel-sandal-420082-14/

aller best er det om de er lavere enn de jeg linket til. Jeg har slike med 6 cm høy hæl, og de er en drøm å gå med! Kan feste i dem hele kvelden og natten lang. Lykke til :)

Hei takk for svar :) ja de er litt smale og det føles som å gå på høye hæler da,problemet mitt er at jeg er en skaptranse og føler ikke jeg får nok trening med bare å gå på hæler her hjemme,så kjøpte meg wedges som jeg kan bruke ute uten å bli sett på,ser gjerne litt feil ut med slike block hæler på et mann :)

Gjest Holititten
Skrevet
7 minutter siden, lipgloss skrev:

Hei takk for svar :) ja de er litt smale og det føles som å gå på høye hæler da,problemet mitt er at jeg er en skaptranse og føler ikke jeg får nok trening med bare å gå på hæler her hjemme,så kjøpte meg wedges som jeg kan bruke ute uten å bli sett på,ser gjerne litt feil ut med slike block hæler på et mann :)

Skjønner det! Er spent på hvordan wedgesene ser ut da, siden de kan brukes ute uten å bli altfor feminime. Gjerne del bilde! Block Heels kan du jo eventuelt spare til en anledning du vil vise deg frem som dame, eller bare hjemme :)

Gjest lipgloss
Skrevet
41 minutter siden, Holititten skrev:

Skjønner det! Er spent på hvordan wedgesene ser ut da, siden de kan brukes ute uten å bli altfor feminime. Gjerne del bilde! Block Heels kan du jo eventuelt spare til en anledning du vil vise deg frem som dame, eller bare hjemme :)

Slik gikk jeg  tur i dag,hadde bukse som var godt nedover skoen slik at bare de 5 første cm av sko var synlig😊

image.jpeg

image.jpeg

Skrevet

De der var jo geniale for "inkognito-modus". ^^ Men, fikk du en feminin gange når du brukte de? Og ja, det beste -ihvertfall etter min erfaring er å finne seg noe stabilt å øve på, så avansere etterhvert. 

• Liker 1
Gjest lipgloss
Skrevet

😊ja jeg følte gangen min ble veldig feminin😊men vet jo ikke helt,vanskelig å bedømme selv,var ute og gikk 5 km i dem i går kveld og følte at det ble bedre og bedre,kjenner det litt i føttene og leggene i dag da😊😊

Tenker at visst jeg bruker dem å gå tur med så er det det en begynnelse på å lære å gå i høye hæler😊

Skrevet

Jeg øver meg også. Ikke lett å gå med høye hæler altså.

Skrevet

Elsker høye sko, men kan ikke gå i dem :'(

Blir litt Bambi på isen... 

Anonymkode: 3e5ae...e1a

Skrevet

Har en skade så skikkeleg høye heler klarer jeg ikke å bruke. Men har så lyst å bruke det.

Gjest lipgloss
Skrevet
17 timer siden, Hottrio skrev:

Jeg øver meg også. Ikke lett å gå med høye hæler altså.

😊er du også transe😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...