Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :-)

Slekta mi må sies å være ganske så julegave gale! :roll: Her gies det gaver til tanter og onkler,kusiner og fettere - det blir for å si det mildt utrolig mange pakker! Selv synes jeg det er alt for mange og kunne godt ha tenkt meg å kuttet ut å kjøpe til alle disse!

Men det er visst bare jeg som føler det slik!

Hvor mange gaver kjøper dere og til hvem?

Klems Charmina

:babyjente: 5 uker til termin :babyjente:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

10-15 stykker tenker jeg... Til barna, kjæresten, kjærestens barn, foreldre, bror, svigerinne, tantebarn og noen venninner! :) Elsker å kjøpe julegaver! Planlegger masse og lenge først, og så freser jeg rundt og handler på slutten...! :ler:

Gjest Madam Felle
Skrevet

Til mine foreldre, hans mor, mine to søstre, mine tre barn, hverandre, til fire nieser og nevøer, og min farmor. Og det blir vel sånn rundt 14 stykker.

Glemte min venninne og sønnen hennes. Da blir det 16. :wink:

Skrevet

Eg kjøper julegave til mamma og pappa, 4 søsken + "kjærestane" deira, 4 tanteungar, kjæresten min, mormor og 5 venninde (trur eg).

Blir vel 17 gave om eg ikkje reknar heilt feil?

Skrevet

Har akkurat sittet og oppdatert julegavehandlelisten på dataen og skal vi nå se........13 stykker kjøper vi.

Da er det våre foreldre, våre søsken, vår nevø og niese, mitt søskenbarn, hans ene tante og onkel, hans søskenbarn og resten er venner og deres barn

Gjest Embla s
Skrevet

Jeg gir til den nærmeste familie, (dvs rundt 13 pakker). Også gir jeg til 6 venner og 7 barn utenom. Hm.. Det blir 26 pakker det.. :o

Skrevet

Mannen min

Jentungen

Guttungen

Mamma

Pappa

Bestevenninden min

Kollega 1

Kollega 2

Min søster

Hennes mann

Min halvsøster & hennes mann

Min halvsøsters datter

Min halvsøsters eldste sønn

Min halvsøsters yngste sønn

Nabo

Min bestevennindes far

Tante (en av dem)

Guttungens farmor og farfar

SFO

Det var vel det tror jeg.....

Gjest Anonymous
Skrevet

Mener det blir rundt 14 stk jeg skal kjøpe til. Regner jeg med dem jeg og samboeren kjøper til i felleskap blir det litt fler.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg kom frem til 24 da jeg gikk over lista nå.. Er glad vi kuttet ut noen i fjor!!

Elsker å handle gaver STORT SETT, men gamle onkler og kusina til samboer og sånt kan jeg styre meg unna... (Men jeg blir VELDIG gira hvis jeg finner noe kjempebra!)

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Mamma

Pappa

Broren min

Kjæresten min

Mormor

2 kolleger

8 venninner

Det blir vel rundt 15.. I år har jeg tenkt å begynne tidlig, vil gi alle personlige gaver i steden for den samme gavekurven fra The Body Shop til venninner og kolleger :-)

Skrevet

Kjøper 15 julegaver + at jeg er med på en del fellesgaver til fettere, kusiner, tanter, onkler og barna til kusinen min. Men disse er det mamma som ordner.

Gjest synseren
Skrevet
Men disse er det mamma som ordner.

snill mamma du :-)

Skrevet

De nærmeste, altså nære venner og familie. (11 stk.)

Perifere slektninger som jeg overhodet ikke har noen kontakt med får ingen gaver. De kan få julekort, men så lenge jeg ikke har noen kontakt med de ser jeg ikke helt poenget.

Julekort distribueres til ikke fullt så nære venner og bekjennte som jeg har hatt litt kontakt med i løpet av året som har gått. Kanskje bilmekanikeren har vært ekstra snill med deg, eller noe lignende.

Generelle venner får vanligvis julekort på mobilen, er så kjekt atte! :wink:

Skrevet

Blir nesten 30 stk jeg (og mannen) gir til..Og jeg er veldig flink til å kjøpe mer enn en gave til hver av de :oops:

Gir gaver til mannen, mamma, stefar, pappa, stemor, svigermor, svigerfar, mine 3 søstre, mannens 2 brødre, mormor, mannens 3 besteforeldre, mannens tante, 2 av mine tanter, 2 søskenbarn, 4 venninner og til 2 barn av venninnen min. Kjøper også en (eller to) felles gaver til svigers, mamma og stefar og pappa og stemor..Så det blir en del gaver ja..

Skrevet

Det blir endel når en legger sammen...

Mannen, mamma/stefar, pappa/stemor, farmor&farfar, bestemor, 7 søsken (mine+min manns), 6 tante/onkelbarn (slutter å kjøpe julegaver etter at de er konfirmerte), 5 venninner...det skulle bli 23 gaver... Har kutta ned endel fra i fjor..da var det over 30..

Hvordan gjør forresten dere andre det når det gjelder tantebarn? kjøper dere gaver helt opp i voksen alder? Synes det blir altfor mye jeg..og når de ikke er fornøyd med de gavene de får blir jeg svært lite motivert også!! (de eldste vil bare ha penger...og det får de ikke!)

Skrevet

Vi gir gaver til:

Mamma`n min 1

Stepappa`n min 2

Lillebror 3

Mormor 4

Mamma`n hans 5

Pappa`n hans 6

Storesøste med parter 7

Ungene til de ovenfor 8,9

Storebror men parter 10

Ungene til de ovenfor 11,12,13

Lillesøster med patner 14

Ungen til de ovenfor 15

Kusiner 16,17

Fettere 18,19

kusines unger 20,21

Veninna mi 22

Vennepar 23

vennerpars barn 24

TIL HVERANDRE :sjarmor: 25,26

Det var det.. 26 gaver!!! *grøss* MEN vi kjøper ikke alle disse i desember. Hadde ikke hatt økonomi til det.. Så vi er vel feridg med ca healvparten (ligger litt etter pga gubben har gått uten jobb en stund)

Skrevet

Skal vi se.. Må telle jeg da..

Mamma og hennes type 1

Pappa 2

Eldste søster med mann 3

Eldste nevø 4

Yngste søster med mann 5

Yngste nevø 6

Svigerforeldre 7

Svoger med kone 8

Svoger med sambo 9

Svigerinne med mann 10

Sambos nevø 11

Sambos niese 12

Sambos nevø til 13

Enda en nevø 14

Fosterdatter til svigerinne 15

Venninne 16

Datter til venninne 17

Venninne 18

Vennepar 19

Oh my God.. 19 gaver blir det faktisk i år.. :o Det blir mange gitt.. I fjor hadde jeg akkurat flyttet og hadde det tungt og alle sa "Lillian, ikke bruk energi på å kjøpe gaver til oss" og dermed ble det kun de minste som fikk gaver i fjor.. Men slik blir det ikke i år.. I fjor var en spesiell situasjon.

Skrevet

Hmm...vet ikke hvor mange jeg kjøper jeg.Kjøper til han,moren min+mine 2 brødre,foreldra hans,besteforeldra,broren hans+kona og ungen deres.Halvbroren min,7 venner av meg.Hvor mange ble det

Skrevet

I år skal vi gi Julegave til 38 stk....og ingen anig hva vi skal kjøpe til noen enda....sukk.... :oops:

koldbruna

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...