Gå til innhold

Knullevenn når man dater Ok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt en fyr jeg har møtt for sex siden oktober. Dette er ikke en fyr jeg ser på som noe annet enn en som tilfredsstiller mine seksuelle behov. I helga var jeg på date med en fyr, vi fant tonen og ble enige om at vi ville treffes igjen. Fikk melding av han hvor han skrev at han gjerne vil se meg igjen og takket for en fin date. Det er jo tidelig å si, men jeg følte at dette var en fyr jeg kan falle for. Høflig, sjarmerende, kjekk, og vi hadde det veldig hyggelig på daten vår. Så fikk jeg melding av knullevenn nå idag, om han kunne komme i kveld. Jeg sa, ja. Men nå er jeg veldig usikker. Er det greit? Eller er det kjipt gjort ovenfor han fyren jeg nå har avtalt å treffe igjen? Trenger innspill kjapt, så jeg evt rekker å avlyse med FF.

Anonymkode: 9e29c...e1e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes nok det er kjipt, ja.

Anonymkode: a5ca3...51e

• Liker 9
Skrevet

Hadde du synes det var greit om det var omvent? Jeg synes det er greit, men tror gutter har lavere toleranse for slikt (etter å ha lest på kg).

Anonymkode: f443b...74c

• Liker 4
Skrevet

Jeg ville avlyst og evt. tilfredstilt meg selv.

• Liker 2
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har hatt en fyr jeg har møtt for sex siden oktober. Dette er ikke en fyr jeg ser på som noe annet enn en som tilfredsstiller mine seksuelle behov. I helga var jeg på date med en fyr, vi fant tonen og ble enige om at vi ville treffes igjen. Fikk melding av han hvor han skrev at han gjerne vil se meg igjen og takket for en fin date. Det er jo tidelig å si, men jeg følte at dette var en fyr jeg kan falle for. Høflig, sjarmerende, kjekk, og vi hadde det veldig hyggelig på daten vår. Så fikk jeg melding av knullevenn nå idag, om han kunne komme i kveld. Jeg sa, ja. Men nå er jeg veldig usikker. Er det greit? Eller er det kjipt gjort ovenfor han fyren jeg nå har avtalt å treffe igjen? Trenger innspill kjapt, så jeg evt rekker å avlyse med FF.

Spør deg selv, har du tenkt til å fortelle om dette her til han nye sjarmen din? 

Og enda en ting, har du tenkt til å fortelle dette her til han knullevennen  din?

waco

ps, jeg elsker å lese om hvordan kvinner forbruker mennesker så derfor er jeg litt nysgjerrig.

Skrevet
1 minutt siden, waco skrev:

Spør deg selv, har du tenkt til å fortelle om dette her til han nye sjarmen din? 

Og enda en ting, har du tenkt til å fortelle dette her til han knullevennen  din?

waco

ps, jeg elsker å lese om hvordan kvinner forbruker mennesker så derfor er jeg litt nysgjerrig.

Hvordan forbruker jeg mennesker? Så tåpelig. Jeg og knullevenn har god sex, den er rett og slett kjempe bra. Nå er det jo ikke noe seriøst det jeg har med han andre. Vi har vært på en date, og vil se hverandre igjen. Så fort det evt blir seriøst, er det helt over og ut med FF! Jeg kunne aldri vært utro. Jeg har også forståelse for at han jeg var på date med også dater andre nå hent i starten, men etter 2-3 daten og vi finner ut at vi har en god tone og vil fortsette treffes. Så mener jeg man ikke skal ha sex eller date andre. 

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Så mener jeg man ikke skal ha sex eller date andre. 

Det er jeg helt enig i.

Men hva med han sjarmerende mannen da? Du vet vel selv at dess mer sjarmerende og attraktiv en mann er, - desto flere kvinner er det som faller for han? Hva om han puler rundt da? Skal du avvise knullekompisen din før du vet om han datemannen knuller på andre damer? Når var det han pulte sist da, har du spurt han?

Dere er så romantiske dere kvinner, det er derfor jeg elsker tekstene deres. Her får man i sving fantasien.

Og en annen ting, om han daten din er dritdårlig i senga, han har korketrekkerpenis og samleie med han er dritvondt, hva gjør du da? Går tilbake til han knullevennen din?

Skrevet

Jeg hadde ikke akseptert det fra noen jeg dater. Altså - jeg hadde ikke satt noe ultimatum, jeg hadde bare avlyst neste date og alle fremtidige dater om jeg fikk greie på det. 

• Liker 3
Skrevet
1 minutt siden, waco skrev:

Det er jeg helt enig i.

Men hva med han sjarmerende mannen da? Du vet vel selv at dess mer sjarmerende og attraktiv en mann er, - desto flere kvinner er det som faller for han? Hva om han puler rundt da? Skal du avvise knullekompisen din før du vet om han datemannen knuller på andre damer? Når var det han pulte sist da, har du spurt han?

Dere er så romantiske dere kvinner, det er derfor jeg elsker tekstene deres. Her får man i sving fantasien.

Og en annen ting, om han daten din er dritdårlig i senga, han har korketrekkerpenis og samleie med han er dritvondt, hva gjør du da? Går tilbake til han knullevennen din?

Om daten har sex med andre pr nå er helt Ok for meg. Men etter date 2-3 bør man ikke date andre om man fortsatt vil treffes mere. Jeg har ikke noe med om han har sex med noen nå. Om daten er dårlig i senga bryr meg ikke, for om vi dater mer og jeg faller for han, blir det bra uansett for da er det følelser involvert. Liten penis bryr jeg meg heller ikke om, hvis jeg liker personen den er festet på. Noe mer du lurte på? 

Skrevet

hadde ei jeg datet gjort det hadde jeg dratt på sekundet

Anonymkode: e97fc...551

• Liker 4
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om daten har sex med andre pr nå er helt Ok for meg. Men etter date 2-3 bør man ikke date andre om man fortsatt vil treffes mere. Jeg har ikke noe med om han har sex med noen nå. Om daten er dårlig i senga bryr meg ikke, for om vi dater mer og jeg faller for han, blir det bra uansett for da er det følelser involvert. Liten penis bryr jeg meg heller ikke om, hvis jeg liker personen den er festet på. Noe mer du lurte på? 

Ja hva er det som er så gærent med han knullevennen din? Vet han at han blir utnyttet og forbrukt?

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

hadde ei jeg datet gjort det hadde jeg dratt på sekundet

Anonymkode: e97fc...551

Selv om dere bare hadde treffes en gang?

Skrevet
2 minutter siden, waco skrev:

Ja hva er det som er så gærent med han knullevennen din? Vet han at han blir utnyttet og forbrukt?

Du vet hva en knullevenn er?

Anonymkode: a5ca3...51e

• Liker 4
Skrevet
3 minutter siden, waco skrev:

Det går vel begge veier det der.

• Liker 4
Skrevet

NEI.

Anonymkode: 45eb4...170

Skrevet

NEI NEI OG NEI!

Hadde en mann hatt seg med ei anna mens han så meg, hadde det vært over og ut på flekken!!!

Denne "tendensen" vitner" om ei som ikke klarer å vente på noe, ei som er egoistisk, ei som aldri klarer å være alene i perioder, ei som ikke er selektiv, ei som er bekreftelsessyk med gjerne dårlig selvbilde osv...

Anonymkode: bcecd...6e8

• Liker 4
Skrevet

Dersom du dater mange så er det greit. Men hvis du har et øye til en spesiell så burde du klare å holde deg til han.

Anonymkode: 66255...7f9

Skrevet

Vi har som sagt bare vært på en date.

Skrevet

Det at du t.o.m må spørre om dette ( og har sagt ja til han ), vitner om mangel på integritet i deg selv. Og du kan ikke akkurat føle at han fyren du dater har truffet deg, når du avtaler å ligge med en annen...jiiises..

Anonymkode: bcecd...6e8

• Liker 2
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selv om dere bare hadde treffes en gang?

Etter én date, der vi fant tonen, og ble enige om å treffes igjen? Og så hadde hun knullevennen i bruk to dager senere? Jepp, det hadde vært takk og farvel.

Anonymkode: afd40...c8e

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...