Gå til innhold

Google Maps eller lignende ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man skal vandre litt rundt i en by som man ikke har vært så veldig mye i tidligere, så kan man klikke seg rundt i forskjellige "gate-kart" (for eksempel Google Maps eller lignende) før man faktisk skal reise dit...

Men hvis man skal finne ut hvor man skal gå for å komme fra ett sted til ett annet, så får man bare opp hvor man burde kjøre med bil. Men finnes det noen steder hvor man kan finne ut hvor man  kommer fra A til B, ved å gå dit? Fortau og så videre??

Anonymkode: f7e05...188

Skrevet

Min Google maps gir både anvisninger for bil og gående. 

Jeg må først velge for bil, for så å skifte over til fotgjenger. Jeg får også valg for sykkel og offentlig transport. Her jeg bor gir den temmelig gode ruter og vet om små snarveier som gjør turen mye kjappere. 

• Liker 1
Gjest Ms. Daisy
Skrevet

Jeg kan anbefale appen som heter Here - der kan du laste ned kart til din mobil og du kan ha det offline. Har brukt det over alt i verden og helt genialt. Bruker det også som GPS her hjemme :)

Skrevet

Jeg har også brukt google maps og trykket på "fotgjenger" når jeg har skullet bevege meg til fots i en by. Har fungert fint for min del. Ellers er jeg tilhenger av et godt gammaldags kart i papir. Er det jeg liker aller best. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...