Gå til innhold

Trykket meg inn på kollega sin profil på sukker...hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er medlem på sukker. Her en dag scrollet jeg nedover online listen på sukker fra appen på mobilen og klarte å trykke meg inn på en kollega sin profil. Det var absolutt ikke meningen, men noen ganger når jeg er på sukker så klarer jeg å gjøre dette. Med fremmede menn er det ikke noe stress, men dette er en kollega som jobber i samme avdeling. Hva tenker han nå? Jeg har jo ikke gitt han noe hjerte eller noe, men jeg hadde selv begynt å lure hvis noen jeg kjenner snek på min profil. Jeg kjenner han ikke så godt heller. Det er ikke naturlig å sende en melding og si det som det er. Han kunne vært en aktuell kandidat for dating faktisk, men da hadde det vært bedre at det skjedde naturlig enn at han tror at jeg sniker på han. Lurer på hva i all verden han tenker nå. Hva hadde dere tenkt hvis noen hadde sneket på deres profil? 

Anonymkode: f4f6f...846

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tenker at det er såpass mange inne der at han kanskje ikke en gang ser det, og i alle fall ikke bryr seg så mye. Jeg har funnet minst 5-6 menn der som jeg har jobbet med eller kjent på en eller annen måte.

Syns du heller bare skal late som ingenting (dette er neppe noe han husker om et par uker hvis han faktisk tenkte over det), og prøve å bli litt kjent på jobb. :)

Anonymkode: 4cc20...9d0

• Liker 2
Skrevet

Du kan blokkere hans profil, så vil han ikke se deg i det hele tatt. Og så kan du prøve å bli kjent med han i virkeligheten. :)

Anonymkode: 33ef4...a68

• Liker 2
Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tenker at det er såpass mange inne der at han kanskje ikke en gang ser det, og i alle fall ikke bryr seg så mye. Jeg har funnet minst 5-6 menn der som jeg har jobbet med eller kjent på en eller annen måte.

Syns du heller bare skal late som ingenting (dette er neppe noe han husker om et par uker hvis han faktisk tenkte over det), og prøve å bli litt kjent på jobb. :)

Anonymkode: 4cc20...9d0

Ja, tror jeg later som ingenting. Jeg har veldig lyst å bli kjent med han så tror jeg skal prøve å gjøre en innsats for å bli kjent med han på jobb. Synes bare det er en smule flaut. Menmen, det kan jo hende han ble glad også 😁

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan blokkere hans profil, så vil han ikke se deg i det hele tatt. Og så kan du prøve å bli kjent med han i virkeligheten. :)

Anonymkode: 33ef4...a68

Jeg blokkerte han først. Men hvis han får mail om hvem som har vært inne på profilen hans så kan han søke på brukernavnet mitt, da vil han få opp at jeg har blokkert han. Det sender feil signal, syns jeg. 

• Liker 3
Skrevet

Du får satse på at flere besøker profilen hans etter deg sånn at ditt navn forsvinner eller om du er helt desperat lage noen fake profiler og besøke profilen hans med de. De fleste har vel skrudd av mailnotifications så jeg ville ikke stresset så mye rundt det.

Anonymkode: a055c...b02

Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får satse på at flere besøker profilen hans etter deg sånn at ditt navn forsvinner eller om du er helt desperat lage noen fake profiler og besøke profilen hans med de. De fleste har vel skrudd av mailnotifications så jeg ville ikke stresset så mye rundt det.

Anonymkode: a055c...b02

Ja, har inntrykk av at folk gjør litt forskjellig når det gjelder besøkende på profilen. Noen andre av de som jeg har kommet bort har kontaktet meg etterpå og skrevet at de så at jeg var inne osv. Jeg er sånn halvveis interessert i denne mannen så det kan jo være en grei måte å få oppmerksomheten hans på selv om det overhodet ikke var med vilje. Jeg så han på Tinder også, lurer på om jeg skal sveipe til høyre og se hva som skjer. Han er en del eldre enn meg så jeg er redd jeg er utenfor hans foretrukne aldersgruppe...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...