Isabel Skrevet 9. oktober 2004 #1 Skrevet 9. oktober 2004 Snart skal jeg være fadder for andre gang. Forrige gang holdt jeg ikke tale, noe jeg angret litt etterpå. Denne gangen har jeg derfor tenkt å si noe, kanskje et dikt eller noe? Jeg har egentlig ikke peiling, kan noen hjelpe meg? Forslag til dikt? Har leta litt på nettet men finner ikke noe.
Bamseline Skrevet 9. oktober 2004 #2 Skrevet 9. oktober 2004 Søsteren min fikk dette av fadderen sin i dåpen, og jeg brukte det når jeg var fadder. Jeg synes det er fint, skriver det inn her så kan du jo lese, og evt bruke det visst du vil :-) Lykke til Våg å være Våg å være ærlig våg å være fri våg å føle det du gjør, si det du vil si. Kanskje de som holder munn er reddere enn deg. Der hvor alt er gått i lås må noen åpne vei. Våg å være sårbar, ingen er av stein. Våg å vise hvor du står, Stå på egne ben. Sterk er den som ser seg om og velger veien selv. Kanskje de som gjør deg vondt er svakest likevel. Våg å være nykter Våg å leve nå Syng, om det er det du vil, gråt litt om du må. Tiden er for kort til flukt, Bruk den mens du kan. Noen trenger alt du er, og at du er sann Hans-Olav Mørk
Gjest Gjesta Skrevet 10. oktober 2004 #3 Skrevet 10. oktober 2004 Bamseline: Det var ett fint dikt, det skal jeg notere ned!!..
Isabel Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter #5 Skrevet 10. oktober 2004 Nydelig dikt!! Får se hva det blir til
Gjest Tex Skrevet 10. oktober 2004 #6 Skrevet 10. oktober 2004 Holder noen tale i en barnedåp? Det har jeg aldri opplevd.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå