Gå til innhold

Hvorfor går alle politifolk med sånn sort gummiklokke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det pulsklokke eller bare vanlig?

Anonymkode: d4f54...e51

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøvde å svare, men det virker ikke som om at det kommer opp, så prøver igjen. Det jeg skreiv var i alle fall at ikke alle politifolk bruker klokke, men den klokka samboer har er i alle fall mye mer behagelig å bruke på jobb og på fritiden enn metallklokke. Han måler ikke puls med den, men jeg mener på at man kan gjøre det hvis man kobler til et slikt pulsbånd man har rundt brystet. 

Anonymkode: 5a593...319

Skrevet

gjør dem? det har jeg aldri sett. jeg har sett at dem bruker joggesko av et spesielt merke og sånn, men aldri klokkene. hva er poenget med det?

Anonymkode: 0e3aa...3f4

Skrevet

"Sånn gummiklokke"? 

Nå er politifolk som andre folk og har personlige preferanser, men tviler på at de går med pulsklokke på jobb. Mange går nok med slik gummiklokke for de er mer behagelig å gå med, tåler utrolig mye og er svært pålitelig. Du kan titte på Casio sin G-Shock serie, mange av disse er populære blandt politi, forsvaret og dørvakter nettop fordi nesten uanstt hva du gjør, om det er å krype i gjørme, kaste noen i bakken eller klatre så fungerer klokka; og båndet ryker ikke. 

De tåler også mye sjokkskade (herav g-shock), altså fall etc og gir godt lys ved en tast på knappen om natta og har innebygd stoppeklokke og timer, som kan være vledig hending :). 

Skrevet
Den 1/11/2016 at 15.11, AnonymBruker skrev:

Er det pulsklokke eller bare vanlig?

Anonymkode: d4f54...e51

Hva slags klokke?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...