Gå til innhold

flere som skal gifte seg i utlandet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hallo!

Jeg er ganske fersk her. Bestemt oss for 6 dager siden av vi skulle gifte oss. Har snakket om det en stund, men først nå ble vi enig om hvordan det skal gjøres. Vi reiser avgårde bare oss to. Har bestilt reisen og tidspunkt hos ambassadøren. Gleder meg!! Vi kommer ikke til å si noe til noen før vi kommer hjem igjen. Så jeg er ganske spent på hvordan reaksjonene blir. Vet at familien ikke vil bli sur altså, men det blir nok helt sikkert noen reaksjoner ja.

Det store skal skje den 25.10.02!! Leeenge å holde på det synes jeg da, men skal nok klare det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Hei,

er såpass fersk her at jeg ennå ikke har fått registrert meg.

Skal også gifte meg med min utkårede i utlandet. Men vi velger å ha med oss nærmeste familie. Reiser derfor ikke så langt, nærmere bestemt Stockholm. Gifter oss i Sjømannskirka. Datoen er ikke satt ennå, men blir i begynnelsen av august 2003, så har ennå litt tid på oss til planlegging.

Vi hadde tenkt på å stikke av slik som dere, men valgte å ikke gjøre det. Fant ut at vi ville ha de nærmeste rundt oss, og så har vi en liten sønn også.

Lykke til da, regner med det er mange som kommer til å bli lange i maska når dere kommer hjem igjen... :ler:

Skrevet

Hei.

Vi gifter oss i sjømannskirken på Gran Canaria den 23 august.

Gjett om vi gleder oss?? :ler:

Lykke til alle dere som velger å reise utenlands for å gifte dere. :kul:

Ismen.

Skrevet

Har forresten nettopp registrert meg...

Jeg skrev innlegg nr. 2, om bryllup i Stockholm, Den norske sjømannskirka..Så vet dere det! :blunke: :D

Skrevet

Skal også gifte meg i utlandet, naermere bestemt den svenske kirken i London! Vi har invitert ganske mange over, og det morsomme er at ingen av de som er invitert på middagen har takket nei!!

Vi tenkte først også stikke av, men når jeg begynte sjekke ståa med mor så ble hun SKIKKELIG lei seg... så da ble det plan to. Veldig glad for deg, for vil gjerne dele dagen med venner og familie som er viktige for oss

Lykke til allesammen!

Skrevet

Vi ska också gifta oss i utlandet... i Norge :wink:

Det blir lite annorlunda planering med ett bröllop på en annan ort, i ett annat land. Lite extra romantiskt.

Sonar: Jag tror att ni både kommer få glada, förvånade miner och reaktioner på ert surprisebröllop och sura miner. En kusin till min blivande man har just gift sig i hemlighet och min svärmor var lite förnärmad över att de inte talat om det så hon kunde skicka sina gratulationer och kanske en gåva till brudparet. Jag önskar er lycka till både med bröllopet och reaktionerna vid hemkomsten.

Skrevet

Furstina; jeg er jo veldig spent på reaksjonene, men ikke redd for reaksjoenene. Vet at familien vil glede seg med oss, men de blir nok sikkert veldig overrasket ja. Men de kjenner oss så godt, at jeg tror de forstår hvorfor vi valgte å gøre det også.

Skrevet

Gifter oss i Sall krk på Midt-Jylland i Danmark 12.juli 2003.

Det er heimstadkyrkja til min forlovede,

Me har planlagd sidan februar 2001 :sjarmor:

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi gifter oss på Mallorca den 15. august i år

Familien skal være med, og når vi kommer hjem skal vi ha en vennefest.

Bare en måned igjen til jeg er fru nå :D

Stine (som ikke får logget på)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...