AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #1 Skrevet 11. januar 2016 Har en latterlig samtale med en venn der vi er totalt uenige og jeg tenkte dette var et tema for KG (her snakker jo folk rett fra levra og de elsker å ytre sine meninger). Dette handler om en gutt på 18 år som i mine øyne har et godt øye til ei jente. Min venn er uenig og tenker at gutten på 18 år aldri hadde et godt øye til jenta annet enn normalt vennskap. Så da kjører vi diskusjon, er punktene under virkelig normal oppførsel av en gutt på 18 år hvis han faktisk IKKE har et godt øye til jenta?- Han liker ALLE profilbildene som kun er av henne, utelukker 3 bilder der det også var flere med. - Kompisen hans utfordrer han til å delta på en konkurranse der de skal konkurrere om å få et kyss av denne jenta, dette sier han "ja" til å være med på. - Han tar alltid initiativet til å skrive til henne og han nærmest maste på jenta om å kjøpe alkohol til henne, selv om hun ikke viste noen annen interesse enn høflighet ved å svare tilbake. - De to har interne sanger som han skrev på hennes facebookvegg i en periode. Hun svarte selvfølgelig positivt på dette, men gjorde aldri det samme tilbake. - Da han fikk seg kjæreste hadde han ikke kontakt med denne jenta lenger, men han nektet likevel å slette jenta på facebook uansett hvor mye kjæresten ønsket det (av grunnene ovenfor). Kjæresten spurte pent mange ganger, men han nektet. Til slutt ble denne kjæresten så lei seg at hun gråt gjentatte ganger og mistet tilliten da han virkelig virket interessert i jenta og hun synes det var rart at han hadde så problemer med å slette henne. Han hadde nemlig null komma niks problemer med å slette alle andre jenter og gutter på facebook som han ikke hadde kontakt med. Haha, jeg føler meg gammeldags hvis punktene ovenfor faktisk er normal oppførsel med mennesker man ikke har et godt øye til. Vi er veldig spent på å høre deres meninger nå! Anonymkode: fa4c2...533
Gjest pellepirat Skrevet 11. januar 2016 #2 Skrevet 11. januar 2016 I.o.m at han kan slette alle andre, men ikke henne, tilsier at han har et godt øye til henne. Jeg holder med deg!
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #3 Skrevet 11. januar 2016 Det eneste punktet jeg reagerer på, er det siste: Kjæresten hans hadde ingen rett til å kreve sletting. Jeg hadde nektet å slette vennene mine for å blidgjøre en irrasjonell kjæreste. Anonymkode: 35d4b...a90 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #4 Skrevet 12. januar 2016 Den 11.1.2016 at 14.40, AnonymBruker skrev: Det eneste punktet jeg reagerer på, er det siste: Kjæresten hans hadde ingen rett til å kreve sletting. Jeg hadde nektet å slette vennene mine for å blidgjøre en irrasjonell kjæreste. Anonymkode: 35d4b...a90 Kjæresten er ikke irrasjonell! Og hun ville ikke vært noe tap ellers Denne andre jenta, hvorfor må kjæresten gråte og han vil fortsatt ha denne ikke spesielt gode vennen? Anonymkode: 44b62...f57
Ananas. Skrevet 12. januar 2016 #5 Skrevet 12. januar 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kjæresten er ikke irrasjonell! Og hun ville ikke vært noe tap ellers Denne andre jenta, hvorfor må kjæresten gråte og han vil fortsatt ha denne ikke spesielt gode vennen? Anonymkode: 44b62...f57 Fordi man ikke skal gi etter for alt jenter gråter over, med mindre det faktisk er gode grunner til å gjøre det. 2
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #6 Skrevet 12. januar 2016 Teit av kjæresten å be ham slette folk i hytt og vær. Kanskje interne-sanger-jenta var en tilbakeholden person men likevel så på ham som en trygg venn. Kjipt for henne å plutselig se at han ikke er på vennelista hennes lenger... Anonymkode: be79b...cbc 1
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #7 Skrevet 12. januar 2016 Enig med slettepunkt diskusjonen. Kjæresten til bestekompisen min krevde han skulle slette meg. Det gjorde han selvfølgelig ikke da vi hadde vært som søsken i fjorten år og de to bare hadde kjent hverandre i ett. Vennskap er der for alltid mens kjærester stort sett kommer og går så teit at en kjæreste som egentlig ikke har en dritt hen skulle ha sagt prøver å ødelegge vennskap Anonymkode: dbe6c...bc2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå