Gå til innhold

Møte noen kun for sex

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har snakket med en fyr i noen uker nå. Traff han på en date-app og gått over til chatting via Facebook. Vi hadde noen felles venner og jeg spurte ei om hvilken type han er og fikk til svar at han er en grei fyr. Samtalen gikk fort over til sex og vanligvis så liker jeg ikke slik prat, men med han her klikket det bare helt sammen med. Vi tenner på det samme og praten er deilig frekt uten å være for grapsete. Vi har dratt det ganske lang etterhvert og nå vil vi møtes. Jeg har vært alene en stund og får jevnlig tilbud om dater og kunne hatt sex mange ganger, men jeg vil ikke ha sex med noen som søker et forhold med mindre jeg er skikkelig interessert selv også. Derfor har jeg hatt en tørkeperiode og er så klar for å treffe han her bare for sexen. 

Jeg er bare lurer på om noen har erfaring med dette? Hvordan gå frem når man først møtes? Vi finner nok ut av det, men hadde vært kjekt å høre om andres erfaringer. Hvis kjemien ikke stemmer må jeg jo avbryte, noen tips om en fin måte å si det på?

Han er forresten også enig om at det er et sextreff, ikke at vi er ute etter noe mer. 

Anonymkode: ec796...3bd

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres ut som et bra opplegg sånn rent umiddelbart.

Tenk på egen sikkerhet. Ikke møt hverandre i en bil på et øde sted (med mindre det er en del av tenningen) det er for risikabelt. Pass på at du har sjans å slippe unna fyren hvis du ombestemmer deg og det viser seg at han ikke aksepterer det.

Du kan:

- Bare si det rett fram om kjemien ikke stemmer.

- Sette alarm på mobiltelefonen og late som du får ei tekstmelding 20 min ut i daten, at du må springe - "beklager. Det er krise med... (barnevakt, akvariet ditt brenner etc.)"

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...