AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #1 Skrevet 11. januar 2016 Hvorfor er det så ekstremt mange som forstørrer leppene sine? For noen år siden var det ingen som snakket om det, nå føler alle de har for små lepper, og mange fyller jevnlig på med botox eller restylane. Hva skjedde? Anonymkode: 3329a...6ac 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #2 Skrevet 11. januar 2016 Fyldige lepper har da alltid blitt ansett som attraktivt. Det som skiller de siste årene fra tidligere er tilgangen og bruken av botox, restylane og lignende blant vanlige folk. Anonymkode: 97287...ab3 10
Gjest O.G. Skrevet 11. januar 2016 #3 Skrevet 11. januar 2016 Jeg vil ikke ha en større munn i hvertfall, men nu har jeg ikke spesielt smale lepper i forhold til fjeset mitt da.
nyher Skrevet 11. januar 2016 #4 Skrevet 11. januar 2016 Det er fordi de tror det er sexy og at menn liker det, men det er bare tull. Jeg har ikke opplevd en person som synes det er pent eller sexy, men at de ser på disse damene som dumme og et lett mål. 6
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #5 Skrevet 11. januar 2016 11 minutter siden, nyher skrev: Det er fordi de tror det er sexy og at menn liker det, men det er bare tull. Jeg har ikke opplevd en person som synes det er pent eller sexy, men at de ser på disse damene som dumme og et lett mål. Dette er hvertfall tull. Store lepper anses som svært attraktivt, men da gitt at de er naturlige eller ser naturlige ut. Kunstige lepper har nettopp den tendensen av å se kunstig ut, og man får dermed ikke det samme inntrykket. Kunstige lepper som har en naturlig look er en sjeldenhet (uansett hvor mye det motsatte påstås av de som har forstørret leppene). Jeg synes store lepper er kjempeflott, men jeg synes kunstige lepper er noe av det styggeste man ser. Anonymkode: 97287...ab3 15
SRC Skrevet 11. januar 2016 #6 Skrevet 11. januar 2016 Store øyne og lepper hos kvinner finner de fleste universelt attraktivt, fordi det gir ansiktet en veldig feminin look. Men det er mange mislykkede forsøk på leppeforstørringer ute og går, og man blir gjerne veldig størrelsesblind. Mye vil ha mer 4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #7 Skrevet 11. januar 2016 Se på våre nærmeste slektninger gorillaene. Og endel apearter. De fremhever bakdelen og trutmunn for å tiltrekke seg hanner. Og hva gjør det menneskelige hunkjønn? Nøyaktig det samme. Anonymkode: 2b71d...683 6
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #8 Skrevet 11. januar 2016 Fordi alle menn ønsker en bj av Dolly Duck! Anonymkode: 180d9...b62
nyher Skrevet 11. januar 2016 #9 Skrevet 11. januar 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er hvertfall tull. Store lepper anses som svært attraktivt, men da gitt at de er naturlige eller ser naturlige ut. Kunstige lepper har nettopp den tendensen av å se kunstig ut, og man får dermed ikke det samme inntrykket. Kunstige lepper som har en naturlig look er en sjeldenhet (uansett hvor mye det motsatte påstås av de som har forstørret leppene). Jeg synes store lepper er kjempeflott, men jeg synes kunstige lepper er noe av det styggeste man ser. Anonymkode: 97287...ab3 Pussig at de fleste kommenterer store lepper da, men ikke på en positiv måte. 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #10 Skrevet 11. januar 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Se på våre nærmesprimitiveektninger gorillaene. Og endel apearter. De fremhever bakdelen og trutmunn for å tiltrekke seg hanner. Og hva gjør det menneskelige hunkjønn? Nøyaktig det samme. Anonymkode: 2b71d...683 Ha ha ja. Vi tror vi blir mer og mer moderne. Men det viser seg jo at vi er noen primitive dyr uansett. Bloggere havner i den kategorien ihvertfall. Anonymkode: 02654...92b 4
Gjest O.G. Skrevet 11. januar 2016 #11 Skrevet 11. januar 2016 (endret) En pent formet munn er som passer fjeset den er plassert i er vakkert, den trenger ikke å være stor. En diger kjeft er ikke automatisk pent. Endret 11. januar 2016 av O.G.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #12 Skrevet 11. januar 2016 Mote. Harry-mote. Restylanlepper vil om noen år bli pratet om med like stor begeistring som hockeysveisen på 80 tallet, bukse med skjørt på 90 tallet og se syntetiske stoffene i grelle farger på starten av 2000 tallet. Anonymkode: b88ef...31b 12
icom Skrevet 11. januar 2016 #13 Skrevet 11. januar 2016 Som mann liker jeg store fine lepper, men finnes ikke noe mindre sexy enn lepper du SER de har forstørret.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #14 Skrevet 11. januar 2016 Den yngre generasjon virker å "eksprimentere" mer med utseende. Når jenter som Sophie Elise og Kylie Jenner er disse jentenes forbilder, så er det ikke så rart at de vil teste ut. På blogglisten.no finnes det jo omtrent ikke én topp 20 blogger som ikke har enten restylane, silikonpupper eller begge deler. Da jeg var ung (som jammen ikke er så lenge siden) var det hårmascara og lipgloss vi brukte for å fikse på utseende, sykt å se hvordan jenter som er 5-10 år yngre enn meg fikser på seg (til og med folk på min alder). Jeg jobber på et kjøpesenter, og ei i en av de andre butikkene der har noen helt syke lepper. De ser så harde og glatte ut, og er megastore. Synes store lepper kan være fint, men synes som regel naturlig utseende er finest på de fleste. Det som er sikkert er hvertfall at det er trist å se at en så stor andel jenter har behov for å endre på utseende sitt. Har til og med merket selv at jeg blir påvirket. Kunne aldri tatt restylane eller botox, av flere grunner, men jeg tar meg selv i å ønske meg større lepper en gang i blant. Anonymkode: 89479...388 4
mm456 Skrevet 11. januar 2016 #15 Skrevet 11. januar 2016 Jeg synes forstørrede lepper kan være veldig pent når du faktisk ikke kan se det, men det finnes utrolig mange som syns det er fint å ha like stor overleppe som underleppe, og da ser det ofte ikke bra ut - er det ikke mest naturlig at underleppen er noe større? Selv har jeg ikke små lepper, men føler jeg blir ganske påvirket av at det er så populært.. Ikke før i fjor fikk jeg lyst til å få litt større underleppe, selvom det egentlig ikke er noe problem for meg.. Ah, samfunnskadet. <3
Hoppetaujenta Skrevet 11. januar 2016 #16 Skrevet 11. januar 2016 Folk er veldig forskrudde. De vil ha det de ikke har, der det ikke er naturlig å ha det. De kutter av de nedre leppene og pumper opp de øvre. Det er akkurat like naturlig som å snøre sammen føttene til deformerte kjøttklumper, slik kvinner gjorde det andre steder i verden en gang. Alt for motens skyld. Folk er veldig, veldig forskrudde. 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #17 Skrevet 11. januar 2016 Ingenting er deiligere enn å få BJ av store lepper og piercing på tunga. Anonymkode: c0ad2...6a9
Gjest Aye Skrevet 11. januar 2016 #18 Skrevet 11. januar 2016 Synes det er stygt jeg. Noe annet med naturlige lepper. Både store og små.
QueenOfTheSidewalk Skrevet 11. januar 2016 #19 Skrevet 11. januar 2016 3 timer siden, nyher skrev: Det er fordi de tror det er sexy og at menn liker det, men det er bare tull. Jeg har ikke opplevd en person som synes det er pent eller sexy, men at de ser på disse damene som dumme og et lett mål. Joda de liker det. Vet ikke med falske, men naturlige liker dem.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #20 Skrevet 11. januar 2016 Har aldri hørt noen si "så sykt fin hun var med restylane!!!". Er virkelig det styggeste som finnes. Ikke får man større munn heller. Det blir mer som et "nebb". Og jenter tror ikke andre kan se det? haha! Anonymkode: b1514...7cd 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå