AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #1 Skrevet 11. januar 2016 Hei! Har en hel haug med utvaska sorte bukser. Kom på at det kanskje går ann å kjøpe tøyfarge og så farge buksene svarte igjen? Noen som har erfaring med dette? Anonymkode: 35285...d41
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #2 Skrevet 11. januar 2016 Det gjør jeg regelmessig og har gjort det i flere år. Buksene blir som nye igjen og fargen holder seg bra. Anonymkode: 243fa...c1a
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #3 Skrevet 11. januar 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Det gjør jeg regelmessig og har gjort det i flere år. Buksene blir som nye igjen og fargen holder seg bra. Anonymkode: 243fa...c1a Okei, takk for svar! Da skal jeg prøve det Anonymkode: 35285...d41
Tinuwiel Skrevet 11. januar 2016 #4 Skrevet 11. januar 2016 Ja, jeg gjør det av og til. Utvaska bukser og en del misfarga gensere og t-skjorter til både meg og samboer. Kjøpte på en butikk som selger tekstiler. Er farge som du heller i vaskemaskina, så er enkelt som bare det😊 eneste er at du må passe på at de første 2 maskinene du vasker (etter å ha farget tøy i maskina) er med klær i mørk farge. Kan henge igjen litt farge i maskina, så funker dårlig å vaske hvitt rett etterpå.. 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #5 Skrevet 11. januar 2016 Er det noen som vet hvor man kan få kjøpt farge til jeans? Mener jeg har lest om noe som heter jeans refresher eller noe sånt, men finner det ikke. Anonymkode: 6e501...135
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #6 Skrevet 14. januar 2016 Dytter på denne jeg, lurer på om noen vet hvor man kan kjøpe dette rimelig i butikk, og har prøvd det og det fungerer? Til svarte bukser men gjerne også til jeans som nevnt ovenfor. Anonymkode: 0f29f...e74
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #7 Skrevet 14. januar 2016 Selges på meny Anonymkode: ca302...cc5
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #8 Skrevet 14. januar 2016 Malingsbutikker selger ofte tøyfarge. Pass på at du får til riktig stoff. De selger til syntetisk, og til bomull. Siden jeans ofte er en blanding, blir ikke resultatet helt optimalt der, med tanke på at om du prøver farge den svart blir den ikke så beksvart som bildet utenpå esken sier den skal bli. I min ti år lange gotherperiode var det standard å kjøpe vanlige jeans og farge svart. Bare husk å vask en tom maskin et par ganger etterpå, og tørk godt av maskinen mellom alle lister og gummidingser. Med mindre du og alle andre du bor med også er gothere og liker at alle klærene dere vasker blir svarte. Anonymkode: a6dbd...2ee 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå