Jerry Lee Skrevet 11. januar 2016 #21 Del Skrevet 11. januar 2016 5 minutter siden, Berit skrev: Hvorfor er det noe å bli fornærmet over? Hvis jeg føler at noen ikke vil være åpen mot meg, tenker jeg aldri på hevn, heller det at jeg må passe mer på å være god og åpen med denne personen (hvis det er en jeg liker). Slik at hun/han føler seg fortrolig og trygg sammen med meg, og vil føle at hn kan være åpen mot meg. Det kommer ingenting positivt med hevn. Totalt off topic, men..... 💏 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 11. januar 2016 #22 Del Skrevet 11. januar 2016 3 timer siden, Uhumskheter skrev: Broderi med korssting muligens. Mikkel Korssting? .....Enig. 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 11. januar 2016 #23 Del Skrevet 11. januar 2016 1 time siden, chisandra skrev: Det er mulig at jeg er seinere i oppfattelsen en folk flest, men dette skjønte jeg ikke en dritt av. Ikke jeg heller. Men jeg bare lot som! Dump meg! 😉 💏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest chisandra Skrevet 11. januar 2016 #24 Del Skrevet 11. januar 2016 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Ikke jeg heller. Men jeg bare lot som! Dump meg! 😉 💏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 11. januar 2016 #25 Del Skrevet 11. januar 2016 1 minutt siden, chisandra skrev: Hehe. Raring! 😘 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 11. januar 2016 #26 Del Skrevet 11. januar 2016 Mitt skip er fylt med Raringer....nei, vent...feil tråd. Igjen....må få meg briller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 11. januar 2016 #27 Del Skrevet 11. januar 2016 3 timer siden, cheshirecat skrev: Det kan jo hende hun er bestatt.. Hva med en god gammeldags eksorsisme i bursdagsgave.? Tar på meg den....katolsk prest kan jeg da alltids utgi meg som..... "Evil Demon...leave this innocent body. I command you! Leave it now!!!". 😛 In the name of Who. .. ? Oh, never mind. ..get the f*ck outta her!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jolene Skrevet 11. januar 2016 #28 Del Skrevet 11. januar 2016 Hvorfor er valg av livssyn noe for deg å bli fornærmet over? En er ikke forpliktet til å fortelle alt til alle. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #29 Del Skrevet 11. januar 2016 Du tuller? Hun har da all rett til å holde det for seg selv om hun vil det. Ikke sikkert hun har gjort det bevisst engang. Anonymkode: 9eeda...1bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå