TheGirlWhoWaited Skrevet 11. januar 2016 #1 Skrevet 11. januar 2016 Jeg er veldig glad i å lese bøker, og lurer på om noen av dere kan tipse meg om noen bokblogger jeg kan følge for å holde meg oppdatert i bokverdenen?
TheGirlWhoWaited Skrevet 11. januar 2016 Forfatter #2 Skrevet 11. januar 2016 Ingen som leser bokblogger her??
AwkwardAlice Skrevet 11. januar 2016 #3 Skrevet 11. januar 2016 Jeg følger forskjellige forlag og forfattere på Twitter og er innom GoodReads som regel hver dag. Er det bøker generelt eller en type sjanger du foretrekker?
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #4 Skrevet 11. januar 2016 13 timer siden, TheGirlWhoWaited skrev: Jeg er veldig glad i å lese bøker, og lurer på om noen av dere kan tipse meg om noen bokblogger jeg kan følge for å holde meg oppdatert i bokverdenen? Har du sjekket ut BookTube? Jeg må innrømme at jeg ikke lengre leser blogger - det finnes så mye fint i vlogverdenen for tiden. Anonymkode: 17378...6d8
Gjest morhjertegod Skrevet 11. januar 2016 #5 Skrevet 11. januar 2016 Jeg har profil på bokelskere, der er folk flinke til vurdere bøker de har lest,gir gode sammendrag, de gir terningkast og man kan legge leselistene rett inn på nærmeste bibliotek. Anbefales, her har jeg også kontroll på hvilken bøker jeg har lest, eier og skal lese.
TheGirlWhoWaited Skrevet 11. januar 2016 Forfatter #6 Skrevet 11. januar 2016 6 timer siden, AwkwardAlice skrev: Jeg følger forskjellige forlag og forfattere på Twitter og er innom GoodReads som regel hver dag. Er det bøker generelt eller en type sjanger du foretrekker? Bøker generelt, men er nok mest glad i krim/thriller/spenning og dystopiske YA-bøker.
TheGirlWhoWaited Skrevet 11. januar 2016 Forfatter #7 Skrevet 11. januar 2016 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har du sjekket ut BookTube? Jeg må innrømme at jeg ikke lengre leser blogger - det finnes så mye fint i vlogverdenen for tiden. Anonymkode: 17378...6d8 Åh, takk for tipset - dette visste jeg ikke om
TheGirlWhoWaited Skrevet 11. januar 2016 Forfatter #8 Skrevet 11. januar 2016 38 minutter siden, morhjertegod skrev: Jeg har profil på bokelskere, der er folk flinke til vurdere bøker de har lest,gir gode sammendrag, de gir terningkast og man kan legge leselistene rett inn på nærmeste bibliotek. Anbefales, her har jeg også kontroll på hvilken bøker jeg har lest, eier og skal lese. Takk for svar - jeg har allerede profil der :-)
Gjest morhjertegod Skrevet 11. januar 2016 #9 Skrevet 11. januar 2016 Et øyeblikk siden, TheGirlWhoWaited skrev: Takk for svar - jeg har allerede profil der :-) Gunn Marit Nisja, som skrev Naken i hijab bla. Har en fb side som heter hva leser du nå ( tror jeg), her har jeg fått mye bra tips, men rene bokblogger kan jeg ikke hjelpe deg med desverre.
TheGirlWhoWaited Skrevet 11. januar 2016 Forfatter #10 Skrevet 11. januar 2016 2 minutter siden, morhjertegod skrev: Gunn Marit Nisja, som skrev Naken i hijab bla. Har en fb side som heter hva leser du nå ( tror jeg), her har jeg fått mye bra tips, men rene bokblogger kan jeg ikke hjelpe deg med desverre. Ja, stemmer - "Hva leser du akkurat nå" :-) Tre damer som driver den siden :-)
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #11 Skrevet 13. januar 2016 Bokblogger.no har litt av hvert. Anonymkode: a0e5d...7ea 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå