AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #1 Skrevet 11. januar 2016 Vi skal nok treffes flere ganger før helgen om ca 14 dager, men iallefall har vi planlagt den Lørdagen. Vi skal spise god mat, ta noen øl og kose oss sammen. Jeg skal som vanlig ligge over hos han. Vi har "vært sammen" i 1 års tid, som "venner" I og med at vi er så mye sammen, betror hverandre mye og gjør alt annet sammen, så ønsker jeg å få det i en ramme "forhold". Ved å kunne si vi er i ett forhold vil gjøre så jeg er mer meg selv, kan være mer kjærlig og tørre å ta mer initiativ til både kos og ting vi kan gjøre sammen. Han har hele tiden sagt at vi bare er venner og at han ikke vil/klarer ett forhold ennå. Jeg vil uansett spørre han den Lørdagen om han vil være kjæresten min eller om han i det hele tatt kan se det for seg at det kan skje en dag. Problemet er hvordan jeg skal spørre han? Skal jeg si alle mine innerste tanker og si jeg drømmer om ett liv med han. Har ingen planer om å flytte sammen med han uka etter og heller ikke skrike det ut til hele verden via feks Facebook. Jeg vil bare vite hvor jeg står i og med at han ofte sier at han er dritglad i meg. Skjønner også at jeg ikke kan planlegge dette i detalj, men jeg vet dt blir klinings den kvelden og tenkte spørre han da. Værsåsnill og si litt om hvordan dere ville gjort det. Jeg har ikke mange forhold bak meg, men det forholdet som har vart lengst holdt i over 20 år. Grugleder meg. Sier han ja så blir jeg verdens lykkeligste jente, sier han nei så kommer jeg til å bli helt knust. Anonymkode: 844e8...be7
ekkoet Skrevet 11. januar 2016 #2 Skrevet 11. januar 2016 (endret) Vis ham dette innlegget. Rart hvordan han har noia for å kalle en spade for en spade når han helt tydelig er i et kjæresteforhold allerede. Endret 11. januar 2016 av ekkoet 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #3 Skrevet 11. januar 2016 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi skal nok treffes flere ganger før helgen om ca 14 dager, men iallefall har vi planlagt den Lørdagen. Vi skal spise god mat, ta noen øl og kose oss sammen. Jeg skal som vanlig ligge over hos han. Vi har "vært sammen" i 1 års tid, som "venner" I og med at vi er så mye sammen, betror hverandre mye og gjør alt annet sammen, så ønsker jeg å få det i en ramme "forhold". Ved å kunne si vi er i ett forhold vil gjøre så jeg er mer meg selv, kan være mer kjærlig og tørre å ta mer initiativ til både kos og ting vi kan gjøre sammen. Han har hele tiden sagt at vi bare er venner og at han ikke vil/klarer ett forhold ennå. Jeg vil uansett spørre han den Lørdagen om han vil være kjæresten min eller om han i det hele tatt kan se det for seg at det kan skje en dag. Problemet er hvordan jeg skal spørre han? Skal jeg si alle mine innerste tanker og si jeg drømmer om ett liv med han. Har ingen planer om å flytte sammen med han uka etter og heller ikke skrike det ut til hele verden via feks Facebook. Jeg vil bare vite hvor jeg står i og med at han ofte sier at han er dritglad i meg. Skjønner også at jeg ikke kan planlegge dette i detalj, men jeg vet dt blir klinings den kvelden og tenkte spørre han da. Værsåsnill og si litt om hvordan dere ville gjort det. Jeg har ikke mange forhold bak meg, men det forholdet som har vart lengst holdt i over 20 år. Grugleder meg. Sier han ja så blir jeg verdens lykkeligste jente, sier han nei så kommer jeg til å bli helt knust. Anonymkode: 844e8...be7 Hmm... Du virker veldig umoden til tross for at du må være godt voksen mtp at du har vært i et forhold som varte i over 20 år. Men en godt voksen dama som bruker ord som "dritglad i", "klinings" osv er nok sannsynlig ikke et kjæresteemne for ham og mange andre. Når man er såpass voksen også så spør man ikke om man skal være kjærester, det hører barneskolen til. Bli voksen! Anonymkode: 2a171...1e2 1
avida30 Skrevet 11. januar 2016 #4 Skrevet 11. januar 2016 Det beste er å si det rett ut ja. "Nå syns jeg det er på tide vi enten tar dette videre eller bestemmer hva vi er, så hva vil du definere oss som? kjærester eller venner? Kan du se for deg å bli kjæreste med meg i fremtiden? for det kan jeg, liker deg veldig godt"
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #5 Skrevet 11. januar 2016 Jeg synes også det er sjokkerende å høre at du har hatt en forhold i 20 (!!!!) år, med mindre det var med nabogutten fra du var 0 til 20. Du mente kanskje 2 år?? Anonymkode: 7ceef...159
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #6 Skrevet 11. januar 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg synes også det er sjokkerende å høre at du har hatt en forhold i 20 (!!!!) år, med mindre det var med nabogutten fra du var 0 til 20. Du mente kanskje 2 år?? Anonymkode: 7ceef...159 Nei, jeg mente ikke 2 år, men 20. Fra jeg var 18 - 38 år. Hva er så sjokkerende med denne ordbruken da? Vi lever i 2016, ikke 1916. Dessuten så kunne jeg vel skrive det han også sier ofte, Helvetes glad i deg. Jeg har ungdommer i hus, så det er vel derifra jeg snapper opp ord. Ellers er jeg veldig moden av meg Anonymkode: 844e8...be7 1
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #7 Skrevet 11. januar 2016 Jeg ble sjokkert da den virkelige alderen din fremkom. Du hørtes ut som du var 21 eller noe. Du burde kanskje bruke ord og uttrykk som passer seg alderen din. Noe annet blir helt... snålt. Uansett... Hvis han etter et helt år fremdeles går rundt og omtaler dere som "venner" og sier han "ikke er klar for et forhold", så er det bare en måte å holde døra på gløtt i tilfelle noe bedre skulle komme forbi. Han høres ut som en type som liker å både spise kaka og beholde den. I ditt tilfelle får han jo alt, sex og nærhet, samvær når han vil, hele pakka, men uten å offisielt binde seg til deg eller love deg noe. Jeg synes du har vært sinnsykt tålmodig, men også latt deg "bruke", når du har latt det gå så lang tid og ikke får noe mer fra han enn "vi er venner. GODE venner".... Sprøyt. Tving han til å velge. Forhold eller ingenting. Ikke la deg bruke mer. Anonymkode: aa5f9...b35 1
Gjest Mythic Skrevet 11. januar 2016 #8 Skrevet 11. januar 2016 1 år?! Aldri i livet om jeg hadde "holdt på" med noen i 1 år uten å definere seg som et par, all den tid man oppfører seg som et.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #9 Skrevet 11. januar 2016 Hva består forholdet deres av pr nå da, og hva var premissene da det startet? Du sier du overnatter, har dere hatt sex hele dette året? Hvem tar inititativ til den tiden dere bruker sammen nå? Du indikerer at du savner kos, er dette noe dere ikke gjør pr nå? Jeg synes såpass voksne mennesker som dere bør ha fått ut fingeren lenge før det har gått et år, med mindre dere har blitt enige om at dette kun er vennskaplig/seksuelt. Anonymkode: 8f78a...5cc
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #10 Skrevet 11. januar 2016 Er helt enig med de som skriver over her. Klinings og helvetesglad i deg er ikke sånn som voksne folk sier. Uansett, hvis jeg skal gi deg et råd til det du faktisk skal hive deg ut på så sier jeg at han ikke er interessert. Vi som har gått på tryne i singelverden et par ganger vet at hvis en mann er oppriktig interessert så vil han være sammen med damen. Hvis "han ikke er klar for et forhold" betyr det at han ikke er interessert i deg, men bruker deg som knulledukke til noe bedre dukker opp. Ingen fortjener å bli holdt på pinebenken et år. Jeg kjenner lusa på gangen nå, så jeg gidder ikke holde på to uker en gang hvis jeg merker at en fyr er lunken. Anonymkode: 71c29...246
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå