AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #1 Skrevet 11. januar 2016 Jeg skjønte at det var noe rart for han skulle ta bussen til byen vår (han studerer noen timer unna) han ringte meg flere ganger men jeg hørte på høytaleren at de ropte opp et helt annet busstopp og da ble han helt rar og prøvde å lage lyder så jeg ikke hørte. Jeg sa ikke noe. Vi skulle møtes når han kom frem men så fikk han plutselig ikke tid. I kveld kom det frem at han møtte en annen jente på bussterminalen og tok bussen med henne i stedet, som kjørte en annen rute. På bussen kysset de! Han sa det på tlf til meg i dag! (hva slags folk er det som kysser noen fremmede de møter på bussen herregud!) . Han slettet noe fint han hadde skrevet om meg på facebook wallen sin samme dagen men bortforklarte det med at han hadde fiender som han ikke ville skulle vite hvem jeg var for da kunne de "finne han via meg" når jeg spurte han hvorfor det var borte. Han innrømte i dag at han til og med har skrevet med hun jenta han møtte på bussen og jeg føler meg så dum så dum!!! Er garantert derfor han slettet navnet mitt og posten om jenta si på facebook.. Jeg ble kjempesur men han lovte det ikke betydde noe og at jeg er alt han vil ha. Vi er ikke helt sammen enda men på dealern og jeg er mest sint på meg selv som har latt meg lure og være så dum å tro han hadde falt for meg som han har sagt så lenge!!! Er så lei meg... Har ikke følt så sterkt for en mann før eller vært intr i en mann på lang tid pga har blitt så såret før og det vet han.. Så er mest skuffet over meg selv som har latt meg føle noe og stole på noen igjen.. Har det veldig vondt. Bør jeg dumpe han for å vise jeg er en jente med verdighet, eller være dum å finne meg i det og gi han en ny sjanse? Anonymkode: fc2c1...a5d
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #3 Skrevet 11. januar 2016 Men jeg har aldri følt så sterkt for en mann før, aldri åpnet meg på samme måten og vist den sanne innsiden av meg til noen andre før.. Anonymkode: fc2c1...a5d
Gjest 123Sol Skrevet 11. januar 2016 #4 Skrevet 11. januar 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men jeg har aldri følt så sterkt for en mann før, aldri åpnet meg på samme måten og vist den sanne innsiden av meg til noen andre før.. Anonymkode: fc2c1...a5d Hva så? Han føler tydeligvis ikke så mye for deg, så.. Skjønner at det er vondt, men ikke vær lei deg over drittsekken
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #5 Skrevet 11. januar 2016 Huff takk for klem... <3 Drikker sprit til frokost i dag... Han ringer hele tiden , i hele natt, men han er også full og sier ikke noe fornuftig.. Skjønner ikke hvorfor han ringer hvis han bare gir faen Annenhver gang sier han unnskyld jeg skal gjøre det godt igjen og neste gang sier han ok la oss avslutte her, fordi han blir så stressa og jeg blir så stressa, så ringer han på nytt å sier glem det jeg sa jeg lover å gjøre det godt igjen osv... Forvirrende!!! Anonymkode: fc2c1...a5d 1
Gjest 123Sol Skrevet 11. januar 2016 #6 Skrevet 11. januar 2016 Blokkèr hele fyren du, og slett alt som har med han å gjøre. (face, snapchat osv)
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #7 Skrevet 11. januar 2016 Han der er virkelig ikke noe å samle på... Det skal ikke være slik i starten av et forhold! Hvis han sårer deg allerede nå, hva tror du kommer til å skje senere? Anonymkode: 14f85...f60 2
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #8 Skrevet 11. januar 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Annenhver gang sier han unnskyld jeg skal gjøre det godt igjen og neste gang sier han ok la oss avslutte her, fordi han blir så stressa og jeg blir så stressa, så ringer han på nytt å sier glem det jeg sa jeg lover å gjøre det godt igjen osv... Anonymkode: fc2c1...a5d Han spiller med deg her. Når han sier han ønsker å avslutte det så forventer han at du skal få panikk og si: " Nei! Vi kan jo prøve en ang til". Typisk at man bruker slike taktikker når man har et følelsesmessig overtak på en person. Høres ut som om en type som vil bullshitte deg i et forhold. Syntes synd på deg:( , men hør på folk her. Gå videre Anonymkode: 1af32...ff8 4
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #9 Skrevet 12. januar 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han spiller med deg her. Når han sier han ønsker å avslutte det så forventer han at du skal få panikk og si: " Nei! Vi kan jo prøve en ang til". Typisk at man bruker slike taktikker når man har et følelsesmessig overtak på en person. Høres ut som om en type som vil bullshitte deg i et forhold. Syntes synd på deg:( , men hør på folk her. Gå videre Anonymkode: 1af32...ff8 Takk, ja det er det jeg også føler at han bare prøver å fremkalle en desperat reaksjon i meg..... Han har vel klart dt til en viss del siden vi har snakket på tlf i hele går mens jeg drikker og han drikker men sånt blir jo bare manipuluerende i lengden Allikevel så er det nesten så jeg trygler han om å ikke avslutte det når han sier "truer" med å gjøre det (for "min skyld" mener han) også kan han si ting som "ja jeg vil at du skal bli en bitch å legge på for du vet at jeg kommer krypende tilbake uansett, ikke vær så snill alltid!" osv :S Skjønner ikke helt hva han mener med det utenom å manipulere hva tenker deree?! Anonymkode: fc2c1...a5d
AnonymBruker Skrevet 12. januar 2016 #10 Skrevet 12. januar 2016 Synes det vrar uklokt , ja dumt av deg å begynne å snakke med han etter sånn som han var mot deg! Da tar du jo ikke følelsene dine på alvor og han tror han kommer unna med det. Jeg hadde droppet kontakten med denne mannen omgående, etter det han gjorde! Få deg ryggrad og selvrespekt ts. Og lurer og på om du og han har et alkoholproblem, siden du ofte nevner drikking her..? Anonymkode: 06035...990 2
Belbus Skrevet 12. januar 2016 #11 Skrevet 12. januar 2016 Jeg hadde dumpet han. Dersom han ikke klarer å holde seg i kinnet edru hadde jeg aldri klart å stole på han hvis han dro ut på fylla ihvertfall! Dette hadde uansett plaget meg lenge i ettertid også, hadde ikke ført til noe godt å fortsette hvis det var meg iallefall... 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #13 Skrevet 13. januar 2016 Ja merker at jeg har mistet all tillit... Og det er de vikigste i en relasjon for meg! Konstant paranoid nå , tenker at hvert sekund han ikke snakker med meg så snakker han med en annen jente Var trygg på han og orket ikke stresse med å snakke med han hele tiden før dette... Ang alkoholen Jeg har til vanlig ikke noe alkohol problem men drikker mye når jeg blir så stressa som nå... Ja, har drukket sprit to -tre dager i strekk og meldt meg syk fra jobben pga hjemme-fyll alene...Alt for å føle meg bedre og sovne/slukne til slutt uten å tenke for mye og rett på ny flaske med en gang jeg våkner (han drikker også mye men vi pleier ikke å drikke når vi er sammen) Ser ikke på det som noe problem til vanlig men merker jo godt nå at dette ikke er bra!!! vet ikke om jeg burde snakke med noen om det eller bare skjerpe meg og komme med videre, har ikke turt å ta telefonen når venninder ringer så ingen vet om det.. Anonymkode: fc2c1...a5d
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #15 Skrevet 13. januar 2016 Huff, skjønner ts, men hvorfor svarte du han etter dette, hvorfor snakket du med han leeenge, når han gikk bak ryggen din sånn som han gjorde? Du må sette grenser for deg selv, vise med handling at dette er noe du ikke aksepterer! Hvis jeg var deg hadde jeg slettet han fra alle kanaler nå! Du vil da få tilbake selvrespekten sakte men sikkert, du vil også etterhvert se hvor kjip han egentlig er. Håper du klarer å tenke videre og ta vare på deg selv! Anonymkode: 06035...990 1
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #16 Skrevet 13. januar 2016 Vet ikke hvorfor jeg svarte han eller gadd å prate mer med han etter den avsløringen/innrømmelsen. Kanskje fordi han har litt rett med at vi er ikke helt sammen uansett og da er det kanskje min feil som reagerte sånn på at det var så dårlig gjort av han! Fra å ha følt såååå mye for han så er jeg på et skikkelig "fuck it " punkt nå vet ikke om d er pga alkoholen i meg eller fordi hjertet har innsett at han ikke er noe å samle på. Han fortsetter å ringe meg hele tiden senest for en time siden for å sjekke om jeg var med noen andre , han er veldig sjalu av seg og tror at jeg skal ta hevn eller noe nå Anonymkode: fc2c1...a5d
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2016 #17 Skrevet 13. januar 2016 Du har all grunn til å reagere hvis dere holdte på, og han kysset en annen! Husk uansett : du har dine grenser og du har rett til å reagere når du reagerer! Stå for den reaksjonen din, og ikke ta tlf når han ringer. Vis en avstand nå. Og kutt ut alkohol siden det tydeligvis får deg til å bli ennå mer deppa, samt at du snakker med han da, når alt du bør gjøre er å holde fullstendig avstand. Anonymkode: 06035...990 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #18 Skrevet 14. januar 2016 ts her Nå har han gitt meg navnet på hun jenta (ikke jeg som spurte! han sa "hun betyr ikke noe, jeg lover, her bare snakk med hun om du vil så får du se at det ikke er noe mellom oss!") og sier at jeg kan spørre hun om hva som skjedde og om de har mer kontakt . Han sier det bare var en dum fyllating (han var full på bussen og hun visstnok også) for å få 5-timers turen til å gå fortere og at han slettet henne fra facebook rett etter de ble venner der etter kyssehendelsen.Vi har snakket om dette i flere dager nå og på meg virker det som at han har VELDIG dårlig samvittighet siden nå er det han som tar det opp og ikke meg, og nesten insisterer på at jeg skal snakke med hun for å gi han tillitt igjen. Har lyst til å gi han tillitt igjen, men tror dere han kan ha sagt til henne "lyv om hun kontakter deg" og prøver å holde på med begge to? (jeg tenkte uansett å skrive noe som at "har du fremdeles kontakt med han? han sier du ikke betyr noe for han men det er jo fordelsmessig for både deg og meg å vite om det om han sier det motsatte til hver av oss" ) Bør jeg kontakte henne på facebook bare for å sjekke og for å få det ut av verden? Eller håndtere det mere voksent å ikke involvere henne i noe mere? Fortjener han ny sjanse som trygler meg eller kan det være et spill tror dere? Anonymkode: fc2c1...a5d
RompeRusk Skrevet 14. januar 2016 #19 Skrevet 14. januar 2016 Han fortjener ingen ny sjanse. Først krysser han dine grenser for hva som er akseptabelt i en datingfase, deretter bagatelliserer han det ("vi er ikke sammen ennå så jeg er fri til å gjøre Hva jeg vil"), for så å spille på samvittigheten din. Du fortjener en som behandler deg bedre 2
AnonymBruker Skrevet 14. januar 2016 #20 Skrevet 14. januar 2016 35 minutter siden, RompeRusk skrev: Han fortjener ingen ny sjanse. Først krysser han dine grenser for hva som er akseptabelt i en datingfase, deretter bagatelliserer han det ("vi er ikke sammen ennå så jeg er fri til å gjøre Hva jeg vil"), for så å spille på samvittigheten din. Du fortjener en som behandler deg bedre Er ikke helt sånn han sa det.. Var jeg som følte meg dum for å reagere så kraftig så sa jeg at det var dumt av meg å reagere sånn så sa han "ja vi er jo ikke sammen enda men jeg skjønner deg" og at han ville reagert på samme måten om det var motsatt Anonymkode: fc2c1...a5d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå