AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #1 Skrevet 11. januar 2016 Jeg er superdårlig på den andrefasen i dating, altså når man er over med de aller første datene og begynner å treffes hjemme hos hverandre. Dette bunner ned i at jeg er svært uerfaren, har ikke vært i et forhold, og det er mange år siden jeg hadde sex. Med en gang man skal ha hjemmedate så føler jeg sex er i alle fall litt forventet, og det stresser meg så utrolig. Samtidig ønsker jeg jo å komme nærmere de jeg dater, og jeg skjønner at hjemmedate er med på den eksaleringen. Vil bare kunne slappe mer av. Har prøvd med alkohol, men man kan ikke akkurat drikke seg full før hver date heller. Nå har jeg vært på 4. dates med en fyr og i går sa han "Nå er det vel på tide å henge litt mer hjemme, hva med middag hos meg til uka?" Jeg takket ja, samtidig som jeg kjente angsten velte seg rundt i magen. Jeg tror ikke han nødvendigvis forventer sex, men det er jo mer lagt opp til det. Jeg vet ikke om jeg klarer å fortelle han hvor uerfaren jeg er. Utrolig kjipt at det skal være så tabu, men jeg nærmer meg 30 år, og føler jeg burde ha hatt mye mer intim erfaring enn jeg har. Håper noen har råd til meg før denne daten. Anonymkode: 3b8bf...8e4
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #2 Skrevet 11. januar 2016 Hjemmedate er overhodet ikke synonymt med at man skal ha sex. Jeg og kjæresten var på date hjemme hos hverandre etter 3 ute-dater, og det gikk med maaaange hjemmedater før det endte opp med sex. Om han blir fysisk på en måte du ikke er komfortabel med, bare trekk deg unna. Evt kan du gå på do, og sette deg lenger unna ham når du kommer tilbake. Om han ikke tar hintet, men fortsetter, bør du vurdere å gå hjem.. Anonymkode: 0a8c0...c40
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #3 Skrevet 11. januar 2016 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hjemmedate er overhodet ikke synonymt med at man skal ha sex. Jeg og kjæresten var på date hjemme hos hverandre etter 3 ute-dater, og det gikk med maaaange hjemmedater før det endte opp med sex. Om han blir fysisk på en måte du ikke er komfortabel med, bare trekk deg unna. Evt kan du gå på do, og sette deg lenger unna ham når du kommer tilbake. Om han ikke tar hintet, men fortsetter, bør du vurdere å gå hjem.. Anonymkode: 0a8c0...c40 Det er en gyllen regel at man har sex på date 3 Anonymkode: bbe60...f1b
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #4 Skrevet 11. januar 2016 49 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hjemmedate er overhodet ikke synonymt med at man skal ha sex. Jeg og kjæresten var på date hjemme hos hverandre etter 3 ute-dater, og det gikk med maaaange hjemmedater før det endte opp med sex. Om han blir fysisk på en måte du ikke er komfortabel med, bare trekk deg unna. Evt kan du gå på do, og sette deg lenger unna ham når du kommer tilbake. Om han ikke tar hintet, men fortsetter, bør du vurdere å gå hjem.. Anonymkode: 0a8c0...c40 Du har helt rett i det, og det er jeg som har tatt initativ til litt berøring på disse datene ute, så han har absolutt ikke vært noe pågående på det. Vi har også bare kysset litt og ikke vært full klinings. Syns også det er fint å kunne vente litt, samtidig som jeg ønsker at ting skal eskalere og at det ikke går så lang tid at det blir helt unaturlig å ligge sammen. Det er kanskje det som er problemet mitt, jeg vil jo ha sex med fyren, men jeg syns det er så skummelt. Jeg har avvist andre da jeg ikke klarte å slappe av med dem, men med han her går ting veldig bra. Jeg sliter kanskje litt med angst når det gjelder å være intim og nær noen, men har alltid tenkt at det går over så lenge jeg er trygg på fyren. Så langt har ikke det vist seg å stemme. For å gi mer informasjon har vi vært på 4. dates på to uker, så det har ikke gått lang tid siden 1. daten. Da er det kanskje ikke så rart å vente litt mer med sex? Anonymkode: 3b8bf...8e4
avida30 Skrevet 11. januar 2016 #5 Skrevet 11. januar 2016 Ja det er jo litt lagt opp til sex når det blir hjemmedate, men så lenge du foreksempel prøver å få det til tidlig, la oss si fra rundt kl 17 slik at du kan gå før 21-22 så er det enkelt å unngå det. Om du derimot ikke kommer dit før sent, sånn at det blir overnatting så er det ikke til å unngå. Skjønner at du får litt angst om du ikke er klar, men du er overhodet ikke "kjip" eller "kjedelig" om du takker for deg tidlig og sier at du må tidlig opp og sove hjemme Helt innafor det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå