Gå til innhold

Bush vs. Kerry (TV-debatt)

Hvilket utbytte fikk du av TV-debatten mellom Bush og Kerry?  

1. 1. Hvilket utbytte fikk du av TV-debatten mellom Bush og Kerry?

• Debatten var svært interessant og lærerik!
      0
    • Kjedelig!
      1
    • Ha ha ha! Tidenes underholdning!!!
      1
    • Har ikke sett den...
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du fått med deg TV-debatten mellom Bush og Kerry? Og hva synes du i så fall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var mitt på treet.

Skummelt at en sånn debatt mellom to passe(?) smarte fyrer skal avgjøre så mye for verden.

Interresant å følge med halveis, men så ga jeg opp. For mye repetisjon.

Gjest lilletroll
Skrevet

Fikk ikke sett den, men ser gjerne neste....

Skrevet

Jeg syntes det var ganske interessant å se den, fordi jeg ikke har hatt noe særlig innblikk i hva Kerry står for, og hva slags person han er.

På meg virket han oppegående og rolig, og er jo ikke en mann bare for de få på toppen.

Nå hører jeg det går rykter om at Bush "jukset" under duellen ved å ha propp i øret, med sine rådgivere on line. Noen mente de hadde sett både proppen og en liten "kul" bakpå ryggen hans.

Akkurat det vil ikke forundre meg - jeg satt nemlig og var ganske imponert over hvordan han klarte å svare greit på alle spørsmålene fra publikum uten å behøve tenkepauser en gang. Og uten og servere en eneste blemme. Jeg tenkte: du verden, nå har han lest på leksa si! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
Den var mitt på treet.

Skummelt at en sånn debatt mellom to passe(?) smarte fyrer skal avgjøre så mye for verden.

Interresant å følge med halveis, men så ga jeg opp. For mye repetisjon.

Tror nok intelligensen er litt forskjellige mellom de to.

Skrevet
Nå hører jeg det går rykter om at Bush "jukset" under duellen ved å ha propp i øret, med sine rådgivere on line. Noen mente de hadde sett både proppen og en liten "kul" bakpå ryggen hans.

Akkurat det vil ikke forundre meg - jeg satt nemlig og var ganske imponert over hvordan han klarte å svare greit på alle spørsmålene fra publikum uten å behøve tenkepauser en gang. Og uten og servere en eneste blemme. Jeg tenkte: du verden, nå har han lest på leksa si! :ler:

Tipper du har rett i dette! :wink:

Skrevet

den første var morsomst.

'they will attack unmercifully!' :ler:

Skrevet
den første var morsomst.

'they will attack unmercifully!' :ler:

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...