Gå til innhold

-nettside der jeg kan sjekke priser på mat og andre dagligvarer på KIWI, Rema 1000 og andre kjeder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det slike nettsider?

Det hadde vært fint for meg, å kunne undersøkt prisene på matvarer og andre dagligvarer på en slik side for å finne ut hvor det er billigst, før jeg går til butikkene.

Anonymkode: 07e4d...e71

• Liker 1
Skrevet

Tror ikke det finnes sider med ALLE prisene, men du kan jo laste ned appen mattilbud :) der er det oversikt over alle tilbudene butikkene har. Jeg kan også tipse deg om å laste ned coop-appen dersom du er coopmedlem, og min meny og spar-appen dersom du er trumfmedlem. Her får du ulike kuponger på ting du handler ofte;)

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, Ingride skrev:

Tror ikke det finnes sider med ALLE prisene, men du kan jo laste ned appen mattilbud :) der er det oversikt over alle tilbudene butikkene har. Jeg kan også tipse deg om å laste ned coop-appen dersom du er coopmedlem, og min meny og spar-appen dersom du er trumfmedlem. Her får du ulike kuponger på ting du handler ofte;)

Tusen takk! :)

Anonymkode: 07e4d...e71

Skrevet (endret)

Prisen på varene i butikkene skiftes så ofte så de er tilnærmet umulig for en nettside å ha oppdaterte priser inne. Jeg har spart på alle kvitteringene mine i det siste fra de forskjellige butikkene, og bruker de til å sammenlikne hva som er billigst (på varer jeg kjøper jevnlig). Men prisene forandrer seg ofte, så det er ikke alltid så lett å vite.

Hvis det er en spesifikk vare du lurer på kan du jo ringe ned til butikken og høre, men ikke ring og ha en laaang liste klar over prisspørsmål. Det er frekt. Men å lure på én spesiell vare er ikke noe problem :) (Du kan skjule deg bak "hei, har dere den varen inne? Ja, flott. Hva koster den?" og så ringer du den andre butikken etterpå ;)

Endret av Sugar&Spice
skrivefeil
Skrevet

Appen matvarbørsen har en del priser :)

Anonymkode: 98bc6...271

Skrevet (endret)

enhver.no sjekker prisenr på enkelte varer en gang i uken i forskjellige deler av landet, men husk at dette kan endre seg 2 min etter enhver-shopperen har gått ut døra :P

Endret av lisamari
Skrevet
5 timer siden, Steele skrev:

Det finnes ikke enda, men det jobbes for å få det på plass i løpet av året. 

http://e24.no/privat/lager-nettsted-som-lar-deg-sammenligne-live-matvarepriser/23390170

Kjempeflott! Det er så mye lettere å planlegge ukeshandelen da. Til nå har jeg ført opp prisen til alle matvarer jeg handler på en bestemt butikk, men det er så fryktelig tungvint. 

Anonymkode: 565d9...5d8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...