Gå til innhold

Hva vil han egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg føler meg veldig usikker, er det andre som har vært i en lignende situasjon? Jeg datet en gutt for 4-5 år siden, det ble den gangen ikke noe mer men vi har holdt kontakten. Nå den siste måneden har ting endret seg. Han tar kontakt og spør om vi skal se en film etc, noe vi har gjort.. Vi har funnet på flere ting sammen og jeg trives veldig godt i hans selskap. De siste helgene og juledager hvor det har vært festligheter har han reist på fester med sine venner men alltid kommet dit jeg har vært. Dette skjedde også i går. Da inviterte jeg han med men kompisen hans og han hadde sagt ja til en annen fest. Det endte med at han spurte om adressen og kom et par timere senere utpå kvelden. Han legger armen rundt meg, og virker som søker kontakt. er vi ute på noe offentlig så virker det som han prøver å flørte ved å erte, dulte borti meg osv. Han forteller meg om valg han er usikker på i forhold til jobb osv. Venninnen min tror han er interessert, men jeg er så usikker. 

jeg er usikker på om jeg oppfatter signalene feil. At han kanskje bare er ute etter å ha det gøy? 

Anonymkode: 3695c...aac

Videoannonse
Annonse
Gjest supernova_87
Skrevet

Jepp, han høres interessert ut. :biggrin:

Skrevet
Den 10. januar 2016 at 23.02, Rainstorm skrev:

Jepp, han høres interessert ut. :biggrin:

Takk for svar 😄

Skrevet

Tror nok har er interresert ja! Men da det med ro og ikke rush, så blir alt bra :) Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...