Gå til innhold

Mammon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Flere her som ser på Mammon?

Har fulgt med denne sesongen men kan ikke fatte at dagens episode endte så trist :icon_frown:  

Men jeg fulgte ikke med på sesong 1. Burde man ha sett den for å skjønne den som går nå eller?

Videoannonse
Annonse
Gjest morhjertegod
Skrevet

Tror ikke du trenger se første sesong for å få utbytte av sesong en. Var en helt annen sak/ case det handlet om da. Jeg synes denne sesongen er mer spennende en første:o)

Skrevet

For en episode :ohmy: ble litt satt ut!

Skrevet
Den 10.1.2016 at 22.57, Nimbi skrev:

Men jeg fulgte ikke med på sesong 1. Burde man ha sett den for å skjønne den som går nå eller?

Absolutt ikke. Synes og, i likhet med @morhjertegod, at denne sesongen er bedre.

Anonymkode: e2d89...c20

Skrevet

Blir aldri å komme over hvor trist episode 3 endte. :/ Var sikker på at han overlevde for han hadde sikkert vest på seg, men når han ble skutt i hodet etterpå så er det vel ingen vei tilbake.

:grine:

Skrevet
6 timer siden, Nimbi skrev:

Blir aldri å komme over hvor trist episode 3 endte. :/ Var sikker på at han overlevde for han hadde sikkert vest på seg, men når han ble skutt i hodet etterpå så er det vel ingen vei tilbake.

:grine:

Uff, også datteren like ved, da!

Men jeg forstod ikke episoden helt, egentlig. Hvem sendte meldingen til faren/statsministeren om det som skjedde med datteren? Og da finansministerern fikk melding om å møte Peter, hvorfor gjorde han ikke det? Hvorfor var statsministeren der i stedet? Herregud :P

Skrevet
Den 10.1.2016 at 22.57, Nimbi skrev:

Flere her som ser på Mammon?

Har fulgt med denne sesongen men kan ikke fatte at dagens episode endte så trist :icon_frown:  

Du trenger ikke å ha sett sesong 1 for å forstå hva som skjer i sesong 2. I hvert fall ikke så langt (episode 3). Den eneste referansen jeg har sett så langt til sesong 1 var da en av karakterene sa noe slik som "jeg likte det du skrev i saken med din bror" eller noe i den dur. 

Når episode 3 endte slik den gjorde, så har de lagt lista høyt. Her lukter det jo nesten svidd! Får håpe de greier å innfri forventningene.  :popcorn:

Skrevet
Den 12.1.2016 at 13.48, Shai skrev:

Men jeg forstod ikke episoden helt, egentlig. Hvem sendte meldingen til faren/statsministeren om det som skjedde med datteren? Og da finansministerern fikk melding om å møte Peter, hvorfor gjorde han ikke det? Hvorfor var statsministeren der i stedet? Herregud :P

Ja, det kan du gjerne spørre om. Må innrømme at jeg stusset på det samme. Får håpe vi får en forklaring i neste episode. 

Skrevet

Men var det finansministeren som fikk den meldingen, da? Jeg tenkte at han fikk en annen melding omtrent samtidig, og så kryssklippet de bare, for å lure publikum litt.

Anonymkode: 0ce1f...593

Skrevet

Kom over Mammon i NRK TV appen, og det var skikkelig spennende. Er NRK sponset av VG eller? Dette er jo værre produktplassering enn det de komersielle reklamekanalene holder på med.

Skrevet

Litt av en episode.

Spoiler

Ganske spenstig å ta ut Seim etter 3 episoder.

Anonymkode: 25a23...2f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...