Gå til innhold

Hva skjer med kroppen?? Smerter etter mensen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Har forsøkt å bli gravid en stund (8 mnd) har regelmessig syklus, brukt Cbfm i noen mnd så ganske god oversikt over sykluser nå. 

Hadde mensen (helt vanlig) i slutten av desember. Men nå 10 dager etter mensen (begynte for noen dager siden), har jeg hatt skikkelig stikkinger og ilinger i høyre side, samt murringer. Aldri kjent denne typen ubehag/ smerte før. Samtidig skulle jeg testet jeg med en el test i går, og monitoren sier plutselig at jeg har satt inn en graviditetstest?? ( lilla emballasje, altså helt sikker på det var el test).  Når testen er ferdig får jeg plutselig opp gravid?? Blir usikker, og tester med en vanlig cb graviditetstest, som er negativ. Må jo være noe galt med monitoren som forveksler testene. (Finner ikke noe om dette i bruksanvisning). Men smertene i magen blir tydeligere og tydeligere, og helt siden siste dag i mens (dag 6-7) har jeg vært kjempe oppblåst og 2 siste dager nå, kvalme som kommer og går... Skjønner ikke hva som skjer jeg.. Jeg har aldri kjent dette i en syklus?? Hva er årsaken? (Rimelig sikker at jeg ikke er gravid, hatt vanlig mens og en negativ test 10 dager etter Ikm/ mens)

Jeg kjenner forøvrig eggløsning godt, men det har ikke vært på denne måten før, og aldri startet SÅ tidlig i en syklus.. Hva er det som skjer??

Endret av Flicka87
Skrivefeil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...