Gjest L´issi Skrevet 10. januar 2016 #1 Skrevet 10. januar 2016 (endret) Tror du at du får igjen eller blir skyldig på skatten? Evt hvor mye? Selv tror jeg at jeg får igjen rundt 25-30tusen.. Endret 10. januar 2016 av L´issi
Mokkilokki Skrevet 10. januar 2016 #2 Skrevet 10. januar 2016 Du tenke vel på selvangivelsen for 2015
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #3 Skrevet 10. januar 2016 Kommer dessverre til å få igjen mye. Pga komplisert økonomi har jeg ikke greid å få systemet til å godta et lavere trekk, så jeg trekkes alt for mye i skatt. Anonymkode: 4d53c...f00
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #4 Skrevet 11. januar 2016 Det er jo bare å fylle ut en skattekalkulator for i fjor og plotte inn gjeld og inntekt (siste lønnsoppgave du fikk i fjor står total inntekt fra fjoråret). Så står det hvor mye du skal skatte. Sammenlign med det du har skattet. Har du skattet mer får du tilbake mellomlegget, har du skattet mindre må du betale mellomlegget. Anonymkode: 72d3d...26a
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #5 Skrevet 11. januar 2016 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo bare å fylle ut en skattekalkulator for i fjor og plotte inn gjeld og inntekt (siste lønnsoppgave du fikk i fjor står total inntekt fra fjoråret). Så står det hvor mye du skal skatte. Sammenlign med det du har skattet. Har du skattet mer får du tilbake mellomlegget, har du skattet mindre må du betale mellomlegget. Anonymkode: 72d3d...26a Hvis man har komplisert økonomi funker ikke det, men selvfølgelig greit for de som har vanlig enkel inntekt og fradrag. Anonymkode: 4d53c...f00
penny_ Skrevet 11. januar 2016 #6 Skrevet 11. januar 2016 Jeg aaaner ikke! Å åpne konvolutten fra Skatteetaten er alltid like spennende som å sjekke lotto-kupongen hver lørdag! Satser på full pott!! (ironiflagg)
smilo Skrevet 11. januar 2016 #7 Skrevet 11. januar 2016 6 timer siden, lisamari skrev: Jeg aaaner ikke! Å åpne konvolutten fra Skatteetaten er alltid like spennende som å sjekke lotto-kupongen hver lørdag! Satser på full pott!! (ironiflagg) Hvis du ikke aner, hvordan vet du at det skatteetaten sier er rett?
penny_ Skrevet 11. januar 2016 #8 Skrevet 11. januar 2016 Et øyeblikk siden, smilo skrev: Hvis du ikke aner, hvordan vet du at det skatteetaten sier er rett? Hallo i luken! Tror du glemte å lese hele innlegget mitt. Jeg sitter ikke å regner på det nå, men jeg sjekker det når selvangivelsen kommer.
AnonymBruker Skrevet 11. januar 2016 #9 Skrevet 11. januar 2016 Mellom 5-10k tilbake på skatte. Har ikke med fradragene i beregningen som gjøres for grunnlaget på skattekortet Anonymkode: a99f7...d5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå