meginga Skrevet 10. januar 2016 #1 Skrevet 10. januar 2016 Heisann! Som overskriften sier har jeg vært litt uheldig med en negletime. Før jul satte jeg på gelenegler hos en dame (med negleserfikat(?)). I jula begynte neglene sakte men sikkert å falle av. Jeg tenkte at dette var prisen man måtte betale for å gå til en uprofesjonell negleartist. Derimot forventet jeg ikke å se at den ene neglen min var blitt råtten. Min ekte, nå råtne negl er på vei til å falle av, og er svært vond. Så mitt spørsmål er: Kan jeg få pengene mine tilbake, eller en form for erstatning? Er det noen regler på dette? Har noen opplevd noe lignende? Setter pris på alle svar!
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #2 Skrevet 10. januar 2016 46 minutter siden, meginga skrev: Heisann! Som overskriften sier har jeg vært litt uheldig med en negletime. Før jul satte jeg på gelenegler hos en dame (med negleserfikat(?)). I jula begynte neglene sakte men sikkert å falle av. Jeg tenkte at dette var prisen man måtte betale for å gå til en uprofesjonell negleartist. Derimot forventet jeg ikke å se at den ene neglen min var blitt råtten. Min ekte, nå råtne negl er på vei til å falle av, og er svært vond. Så mitt spørsmål er: Kan jeg få pengene mine tilbake, eller en form for erstatning? Er det noen regler på dette? Har noen opplevd noe lignende? Setter pris på alle svar! Pengene tilbake er en selvfølge. Eventuell kompensasjon er litt mer komplisert, men det mest nærliggende er kanskje en uformell avtale om et bestemt antall behandlinger vederlagsfritt, men det frister antagelig ikke etter denne episoden. Dere kan sikkert bli enige om en økonomisk kompensasjon også, men det er litt vanskeligere å komme i havn med uten å måtte trekke inn 3.part (forbrukerråd e.l.) dersom det er større beløp det er snakk om. Hva slags kompensasjon kunne du tenke deg? (Pengebeløp eller verdier i produkter, behandling osv). Anonymkode: bdab5...f1c
meginga Skrevet 10. januar 2016 Forfatter #3 Skrevet 10. januar 2016 19 minutter siden, AnonymBruker skrev: Pengene tilbake er en selvfølge. Eventuell kompensasjon er litt mer komplisert, men det mest nærliggende er kanskje en uformell avtale om et bestemt antall behandlinger vederlagsfritt, men det frister antagelig ikke etter denne episoden. Dere kan sikkert bli enige om en økonomisk kompensasjon også, men det er litt vanskeligere å komme i havn med uten å måtte trekke inn 3.part (forbrukerråd e.l.) dersom det er større beløp det er snakk om. Hva slags kompensasjon kunne du tenke deg? (Pengebeløp eller verdier i produkter, behandling osv). Anonymkode: bdab5...f1c Jeg kunne nok tenkt meg pengebeløpet tilbake, da det var svært skuffende opplevelse. En ny behandling er nok uaktuelt, hehe 1
AnonymBruker Skrevet 10. januar 2016 #4 Skrevet 10. januar 2016 2 minutter siden, meginga skrev: Jeg kunne nok tenkt meg pengebeløpet tilbake, da det var svært skuffende opplevelse. En ny behandling er nok uaktuelt, hehe Jeg ville , dersom skaden på din egen negl; at den ble råtten og faller av, skyldes feil gjort av den som satte på neglene, spurt om å få både pengebeløpet, + utgifter til behandling av neglen (apotekvarer som pyrisept og betennelsesdempende salve el.l. + evt legeutgifter) dekket. Anonymkode: 351d9...c04 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå