Gå til innhold

Ganske ny på dating fronten..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på en hyggelig tinderdate nå i helgen. Samtalene gikk lett og vi hadde mye å prate om (ingen pinlige stillheter) fikk et godt intrykk av fyren og han sa han ville sees igjen, noe jeg sa jeg også ville. Men jeg har også pratet med en annen fyr som jeg hadde planer om å treffe til tirsdag. Men nå føler jeg det blir litt "feil" 

Jeg vet jo ikke hva dagen i helga tenker, og om han virkelig vil sees igjen. Men jeg har lyst til å se han igjen, så tenker å sende han en melding nærmere henga om jeg ikke hører noe fra han da, før den tid. Så da er spørsmålet. Avlyse daten på tirsdag? Eller er det innafor å gå på en date med han også? 

Anonymkode: d0983...60c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Innenfor her og..

Anonymkode: c960d...f0c

Skrevet

Innafor vis du føler det er det, men ville ikke gjort det etter mer enn én date.

Skrevet

Nå er jeg mer konservativ enn mange av dere andre, men jeg syns det er over grensen. Selv ville jeg aldri serie-datet. Det er greit å chatte, sende noen sms'er eller mailer, men det skritter over i noe uærlig når man liksom skal hoppe mellom person til person på fire ulike restauranter i løpet av en uke.

Hvorfor ikke gi hver enkelt person du er i kontakt med tid og rom? Jeg anser slike ting som epoker og kapitler. Det blir mindre spesielt når kapitlene går inn i hverandre. Da blir ting mindre spesielt og linjene blurry. Sånn fungerer jeg iallefall.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...