GÃ¥ til innhold

Maler du fasaden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Maler du fasaden eller sier du det som det er? Eller er du kanskje aldri sliten og lei? 😉 aldri trøtt og lei trass. Aldri lei av å stå opp tidlig hver helg. Aldri lei av rot og gris ved matbordet eller syke unger annenhver uke?

Anonymkode: ce63d...dff

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg maler aldri fasaden. Har aldri forstått hvorfor enkelte gjør det, alle vet jo at livet ikke er på stell bestandig. Det er bare på facebook det er slik..

Anonymkode: 64a32...b85

• Liker 1
Skrevet

Ja, med svart maling.

Anonymkode: 23f73...1e0

• Liker 4
Skrevet

Sjeldent - men det er ikke alltid jeg gidder å si alt til folk som ikke har noe med alt ;)

Anonymkode: 6ab68...a85

Gjest Yellowrose
Skrevet

Jeg maler ikke fasaden men jeg blir ikke lei når barna mine er syke, da føler jeg heller med dem.

Skrevet

Nei, jeg leier inn en maler som kan ta seg av den biten

Anonymkode: 0c0c5...b7a

Skrevet

Maler vel ikke, men er ganske privat så nøye på hva jeg sier til hvem. Nabokjerringa har lite med ståa i ekteskapet.

• Liker 1
Skrevet

Nei, og jeg er så lei av de som gjør det.

Smilende mødre som ikke har en eneste utfordring i livet virker det som. Mener ikke at man skal sutre og klage, men jeg liker å føle at den jeg snakker med er ærlig.

• Liker 1
Skrevet

Ja, hender jeg rosemaler litt om at jeg har mer spennende omgangskrets enn jeg egentlig har. Orker ikke å fortelle alle bekjente/ kollegaer hvor sliten jeg er og at jeg ikke har overskudd til å treffe andre, være sosial og finne på ting. 

Anonymkode: fffe6...4f1

Skrevet

Nei. Orker ikke. Og blir drittlei av andre som gjør det hele tiden. Som naboen som påstår hardnakket at ungene alltid SOVER kl 19.30 og så er ungene ute å springer til godt over kl 20 titt og ofte. Akkurat som jeg ikke får det med meg. Eller de påstår at ungene bare elsker fisk til middag. Og så hører vi DET hylekoret om at fisk er æsj når de sitter ute og spiser middag. De må jo tro andre er både døv og blind.😂😂😂

Anonymkode: cd6b6...7d7

• Liker 3
Skrevet

Nei, jeg er blant de som er så ærlig at folk er forsiktig med hva de spør om.

Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Orker ikke. Og blir drittlei av andre som gjør det hele tiden. Som naboen som påstår hardnakket at ungene alltid SOVER kl 19.30 og så er ungene ute å springer til godt over kl 20 titt og ofte. Akkurat som jeg ikke får det med meg. Eller de påstår at ungene bare elsker fisk til middag. Og så hører vi DET hylekoret om at fisk er æsj når de sitter ute og spiser middag. De må jo tro andre er både døv og blind.😂😂😂

Anonymkode: cd6b6...7d7

Hehe! Den kjenner jeg igjen! Kjenner flere som hardnakket hevder at de har sååå gode leggerutiner, men at "akkurat i dag får ungene være oppe litt lenger"... Og "akkurat i dag" er tydeligvis ganske ofte for enkelte! Og det er tydeligvis litt stas at ungene eeeelsker fisk og "ikke er så glade i kjøtt", for det er ikke måte på hvor ofte det nevnes!

Anonymkode: 009a3...763

Skrevet

Svartmaler ikke, men legger ikke ut om ALT heller ;) 

Gjest Marillia
Skrevet
11 timer siden, RompeRusk skrev:

Svartmaler ikke, men legger ikke ut om ALT heller ;) 

Samme her...

Har ikke vurdert å legge ut om hvor sint eller sur jeg er, fokuserer heller på å bli blid igjen IRL.

Skrevet

Maler ikke fasaden, men henger ikke ut skittentøyet heller. Det er lite inspirerende med folk som skal fremstå som alt er perfekt hele tiden, men takke meg til det over de som legger ut bilder på FB når jr. har omgangssyke...

Anonymkode: 9dc41...149

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sagt rett ut til folk at jeg nyter alenetid, gjerne uten mann og barn. Det er noe jeg har vært åpen om, men trenger jo ikke forklare så mye mer i dybden hvorfor det er sånn. Ellers holder jeg privatlivet privat. 

Anonymkode: dcdea...c72

Skrevet

Det blir som den Skavland-sendingen da Niklas var på flyplassen og intervjuet familier som kom hjem fra ferie. Først spurte han mammaen "var det noe krangling på ferien?", "nei" svarte hun. Så bøyde han seg og spurte barnet "er det sant?", "de kranglet kjempemye!".  :P   

Anonymkode: 17fbe...397

Skrevet

Har en kusine som gjør det. De har det perfekte familieliv på sosiale medier. Og da mener jeg virkelig PERFEKT!

Innad husets fire vegger er realiteten noe helt annet ;)

Anonymkode: 1d950...7c6

Gjest Marillia
Skrevet

Jeg synes det er hyggelig å lese om familie og venner som gleder seg over noe i livet sitt, det kan også være greit å få vite når noe trist oppstår, men synes lite å lese om andres utbrodereringer av "helvetes" unger/mann/kollegaer. Det er jo lov å sutre litt innimellom, men enkelte har bare surt oppgulp å komme med hele tiden. Litt klaging (på en humoristisk måte) over mislykka bakverk, planter som drepes ustanselig osv er bare gøy, men som sagt ikke når det er direkte sjikane av familie/kollegaer. 

Det er litt forskjell på å male fasaden totalt og det å være tilbakeholden på negativitet. 

Skrevet

Maler kun  Fanden på veggen på veggen, jeg. 😡

Ja, også beiser jeg hytta vært 4/5. år....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...