meg20 Skrevet 9. oktober 2004 #1 Skrevet 9. oktober 2004 Måtte nesten bare ta opp et til tema.. håper jeg ikke "plager" dere her.. Jeg tenkte her en dag at jeg har så sinnsykt med kviser... har aldri hatt en eneste kvise på ryggen før.. men i de siste to årene har det vært ekstremt.. Ryggen ser ikke ut.. den er arrete og kvisete og æææsj... For ikke å snakke om ansiktet.. det er arrete det også.. og det ser ut som det pizzatrynet... det er mange som har kommentert at jeg har "uren" hud.. huff..flaut.. jeg vasker å renser huden min hver eneste dag.. men likevel.. Jeg har dessuten er rar hudtype..(tror det er arvelig. mamma har også det) huden min over hele kroppen flasser noe sinnsykt.. jeg bruker å peele kroppen ganske ofte.. men det er ansiktet som plager meg.. jeg kan f.eks ikke bruke pudder.. for da blir det store flaker som kan plukkes bort... så derfor er det vanskelig å dekke kvisene og arrene.. Lurer vel egentlig også på om jeg har rett til å dekt noe som kan få arrene og kvisene vekk..?
Gjest Genevieve Skrevet 9. oktober 2004 #2 Skrevet 9. oktober 2004 Det finnes hjelp å få, når du er så "angrepet" som du beskriver så ville jeg spurt legen om du kunne bli satt på en pillekur. Husker ikke helt hva de heter (noen andre på KG vet sikkert dette) men de stopper hvertfall talgproduksjonen i huden og er satans effektive. Min bestevenninne fikk en slik kur og hun hadde kviser på bryst/rygg/nakke og i ansiktet. I dag er hun helt fin, det eneste er noen små arr på halsen men de må du veldig nær for å se.
meg20 Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter #3 Skrevet 9. oktober 2004 de stopper hvertfall talgproduksjonen i huden og er satans effektive Hmm.. hadde vært veldig interesant å visst hva de pillene heter?? Kanskje noen her inne som tilfeldigvis leser denne tråden kommer på hva den heter?? *håpe*
Gjest Genevieve Skrevet 9. oktober 2004 #4 Skrevet 9. oktober 2004 Hmm.. hadde vært veldig interesant å visst hva de pillene heter?? Kanskje noen her inne som tilfeldigvis leser denne tråden kommer på hva den heter?? *håpe*
Gjest gjest1 Skrevet 9. oktober 2004 #5 Skrevet 9. oktober 2004 Mannen min fikk en resept på noe som heter noe slikt som Roacutan for noen år siden. Men dersom det er dette du snakker om: STYR UNNA! Dette produktet har blitt knyttet til flere selvmord og selvmordsforsøk. Mange blir seriøst deprimert av å bruke dem, selv de som ikke var deprimert før. STYR UNNA!
Gjest Genevieve Skrevet 9. oktober 2004 #6 Skrevet 9. oktober 2004 Mannen min fikk en resept på noe som heter noe slikt som Roacutan for noen år siden. Men dersom det er dette du snakker om: STYR UNNA! Dette produktet har blitt knyttet til flere selvmord og selvmordsforsøk. Mange blir seriøst deprimert av å bruke dem, selv de som ikke var deprimert før. STYR UNNA! Har du noe dokumentasjon på dette? Jeg sier ikke at dette bare er tull, men å ta slike historier så alvorlig at man ikke tør prøve ett medikament synes jeg er like tullete som når unge jenter ikke tør begynne med p-piller fordi de hørte om noen som fikk blodpropp av det.
Tuddelidu Skrevet 9. oktober 2004 #8 Skrevet 9. oktober 2004 http://www.doktoronline.no/section/nosection/520 Her står det litt om forskjellige midler, blant annet roacutan, som ble nevnt ovenfor. Det ser jo ut til at denne er av det sterkeste man kan få; kanskje finnes det noe mildere og mindre "skummelt" som også kan hjelpe? Lykke til!
Tuddelidu Skrevet 9. oktober 2004 #9 Skrevet 9. oktober 2004 Av dette svaret : http://www.diabetesinfo.no/view.asp?id=71&...nocache=nocache ser det jo også ut som om dette midlet kan være noe skummelt dersom man er disponert for diabetes. Her: http://www.lommelegen.no/art/art597.asp står det en del om både kviser generellt og om behandling .
Gjest Genevieve Skrevet 9. oktober 2004 #10 Skrevet 9. oktober 2004 Uansett hva du velger meg20 så bør du oppsøke hudlege. Når problemet ditt er såpass omfattende så er hudpleie bortkastede penger, hvertfall når det ikke kun dreier seg om ansiktet.
Gjest Gjesta Skrevet 10. oktober 2004 #11 Skrevet 10. oktober 2004 Mannen min fikk en resept på noe som heter noe slikt som Roacutan for noen år siden. Men dersom det er dette du snakker om: STYR UNNA! Dette produktet har blitt knyttet til flere selvmord og selvmordsforsøk. Mange blir seriøst deprimert av å bruke dem, selv de som ikke var deprimert før. STYR UNNA! :o :o Min mor har tatt roacutan, det samme har min onkel, min tante, og noen andre i min slekt, og ingen har hatt problem med psyken av den grunn,...De ble derimot gladere, da de oppdaget at denne kuren faktisk hjalp dem!
Gjest gjest1 Skrevet 10. oktober 2004 #12 Skrevet 10. oktober 2004 Har du noe dokumentasjon på dette? Jeg sier ikke at dette bare er tull, men å ta slike historier så alvorlig at man ikke tør prøve ett medikament synes jeg er like tullete som når unge jenter ikke tør begynne med p-piller fordi de hørte om noen som fikk blodpropp av det. Jeg kan ikke vise til en link, men dette leste jeg i en avis da jeg bodde i England. Det er ikke bare hear-say. Der hadde de gjort en undersøkelse på dette, nettopp fordi så mange hadde rapportert selvmord/forsøk i forbindelse med dette produktet. Jeg husker ikke nærmere navn, men la merke til notisen fordi mannen min altså har fortalt om sine egne opplevelser på dette stoffet. Og til deg som sier at de du kjenner som brukte Roacutan ble lykkeligere: takk og lov at de slapp unna disse alvorlig bivirkningene! Bivirkninger rammer selvsagt ikke alle, men når en bivirkning er alvorlige depresjoner som kan lede til selvmord synes jeg så mange som mulig bør vite om det før de prøver seg på en slik kur.
Gjest gjest1 Skrevet 10. oktober 2004 #13 Skrevet 10. oktober 2004 Jeg kan ikke vise til en link, Jeg løy, her er en link som forteller litt mer enn jeg kan: http://www.roaccutaneaction.com/
Gjest gjest1 Skrevet 11. oktober 2004 #14 Skrevet 11. oktober 2004 Tittelen på denne tråden er forresten p-sprøyte og kviser, uten at hovedinnleggernevnte noe mer om p-sprøyte i teksten hun skrev. I tilfelle du bruker p-sprøyte kan jeg legge til at jeg var plaget med vonde kviser på ryggen og noe i ansiktet da jeg gikk på p-sprøyten. Jeg var ikke plaget med det før og ikke siden, så går du på sprøyten kan du kanskje prøve å droppe den og gå over til p-piller som hjelper mot kviser, som Diane eller hva de nå kalles.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå