Gå til innhold

Er dette greit?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har litt småproblemer i forhold til barnefordelingen mellom meg og barnefar. Vi har en datter på snart to år, og gikk fra hverandre for 1 år siden. I dag har vi tilbrakt dagen hos moren og faren hans, der han har vært på besøk en liten tur han også, før han dro videre for å møte en venn. I går ble vi enige om at han skulle ha henne natten over, men når klokken nærmer seg en halvtime før leggetid og han fremdeles ikke var hjemme(bor fem minutter unna moren og faren), så tok jeg henne med hjem istedet. Så får jeg en melding der han skriver jeg er barnslig, og at det hadde gått greit om jeg hadde latt henne være igjen hos moren og faren til han var tilbake. 
Men jeg føler det er veldig dårlig gjort mot henne som kun får en halvtime med faren før hun skal sove, at det er bedre at jeg legger henne i stedet for at hun skal bli stressa eller lei seg fordi hun ikke får nok pappatid. Det kan jo ikke være noe godt for henne, eller tror dere det hadde gått fint? 

Anonymkode: bb4a5...630

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg hadde gått helt fint.

Anonymkode: e25ba...a96

• Liker 3
Skrevet

Jeg tror nok det hadde gått helt fint.

• Liker 2
Skrevet

Enig med faren her. Du burde latt ungen være hos hans foreldre.

Anonymkode: e97eb...416

• Liker 2
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig med faren her. Du burde latt ungen være hos hans foreldre.

Anonymkode: e97eb...416

Er vel bare morsinstinktet som tar av, regner jeg med. Har nok en fase der jeg har vanskeligheter med å gi henne fra meg, men det kan jeg jobbe med. 

Skrevet

Hun kunne fint vært hos besteforeldrene om hun kjenner dem godt. 

Anonymkode: 64227...fbb

• Liker 1
Skrevet

Hun er jo alt for liten til å ha noen forståelse av tid, så selvfølgelig hadde hun ikke blitt stressa og lei seg av for lite tid med pappa.

• Liker 1
Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har litt småproblemer i forhold til barnefordelingen mellom meg og barnefar. Vi har en datter på snart to år, og gikk fra hverandre for 1 år siden. I dag har vi tilbrakt dagen hos moren og faren hans, der han har vært på besøk en liten tur han også, før han dro videre for å møte en venn. I går ble vi enige om at han skulle ha henne natten over, men når klokken nærmer seg en halvtime før leggetid og han fremdeles ikke var hjemme(bor fem minutter unna moren og faren), så tok jeg henne med hjem istedet. Så får jeg en melding der han skriver jeg er barnslig, og at det hadde gått greit om jeg hadde latt henne være igjen hos moren og faren til han var tilbake. 
Men jeg føler det er veldig dårlig gjort mot henne som kun får en halvtime med faren før hun skal sove, at det er bedre at jeg legger henne i stedet for at hun skal bli stressa eller lei seg fordi hun ikke får nok pappatid. Det kan jo ikke være noe godt for henne, eller tror dere det hadde gått fint? 

Anonymkode: bb4a5...630

Det spørs hva datteren deres er vant til - hun er jo ganske liten når hun bare er 2 år. Jeg synes et så lite barn skal ha kjente folk og omgivelser på slutten av dagen og før legging. Hadde vært en annen sak om hun var 5-6 år. Så forstår hva du sier her trådstarter.

Skrevet
6 minutter siden, Tante-Sofie skrev:

Hun er jo alt for liten til å ha noen forståelse av tid, så selvfølgelig hadde hun ikke blitt stressa og lei seg av for lite tid med pappa.

Når sønnen min kommer hjem 30min før leggetid, så blir han veldig stress! når han får se meg blir han så glad, og da blir han vanskelig og legge og han holde det gående i 2-3timer!

Anonymkode: 37b5c...431

Skrevet
7 minutter siden, Tante-Sofie skrev:

Kanskje er hun vant med faste kveldsrutiner? Det er en grunn til at det er anbefalt at de minste har et hjem og faste rutiner.

Skrevet

Dette synes jeg er bare tull. Når pappa har samvær, så står han vel fritt til å la barnet være hos besteforeldrene hvis han ønsker det.
Jeg synes ikke du har noe med dette, med mindre han setter barnet i fare eller på annen måte viser omsorgsvikt. 
Det er viktig med tid sammen med besteforeldre også. 
Jeg hadde blitt fly forbanna hadde barnefar hentet barnet hos mine foreldre når jeg hadde barnet.

Anonymkode: ec5d4...dfa

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...